søndag 20. mai 2012

HEISANN




Armbånd Rose golden fra Michael Kors, klokke fra Triwa, negelakk nr 349 Dior, veske fra Mulbery og leppestift fra Mac i fargen Shy girl.

Dette er noen av tingene jeg ønsker meg for tiden. Har jo bursdag i sommer så det er jo lov å håpe ;) 






HEI!

Lenge siden jeg har vært innom her nå.
 I år trakk jeg vinnerloddet og var bortreist hele denne uken også på 17. mai!
Mann og barn feiret nasjonaldagen på egen hånd, litt kjip den der.
Derfor har jeg ingen fine bilder av hverken fint dekket bord eller glade unger i bunad.
Mannen tok ikke ett bilde!! Slå den :D
Det var kanskje litt hektisk å være alenefar den dagen, eller hva tror du?
Men alt i alt hadde de kost seg veldig - mor klarte seg også tålelig bra.

Men jeg syntes litt synd på meg selv og trøsteshoppet både kjole fra Odd Molly og en genser fra Michael Kors - viser kanskje senere. Trøsteshopping hjelper, hi-hi :D



Men nå skinner solen, mannen står og stryker bunadskjorter på ny, mens jeg blogger og hjelper eldste med litt lekser.
Nå skal vi snart gjøre oss klare for å dra i  konfirmasjon. Det blir hyggelig, og vi gleder oss veldig.
Kanskje vi får tatt noen bilder i dag?



Gleder meg til ny uke, for nå kommer finværet,  og jeg har fri hele neste helg - hurra!!





Ha en fortsatt fin søndag!




Klem fra meg :)





1 kommentar:

  1. Æsj, så kjedelig med jobb på slike dager... men, slik er det, og så lenge ungene har en flink pappa går det jo bra:)

    Flotte ønsker du har, elsker fargene ♥
    Hvilket program bruker du for og lage slike fine collage?? Jeg har laget meg en ønskeliste jeg og, men med bilder etterhverandre... blæh, vil og lage collage:)

    Ha en fin fin slndag ♥

    SvarSlett