fredag 11. mai 2012

HJEMME IGJEN





Har kommet hjem etter noen dager på jobb. 
Et lite utsiktsbilde over Tromsø, fra hotellvinduet. Kaldt og regn.



 Skjemmer meg selv bort  -  frokost på rommet :)
Har sovet en natt i Bergen, en i Stavanger og en i Tromsø.
Så kan man jo bare gjette seg til hva jeg jobber med ...:)



Design på rommet fra Kartell - stolen Ghost armchair og Bourgie table-lamp :)
Luksusen med å komme inn på rommet er at det er ryddig ( ihvertfall når jeg kommer inn ;)
ren seng, og ingen middag som skal lages.
Men som alltid, er det himmelsk å komme hjem til rotet som må ryddes, sengen som må skiftes til helgen, og lage maten man selv har lyst på.



Borte bra - hjemme best.



Ønsker deg en fin fredag !



4 kommentarer:

  1. Hehe, kan du være flyvertinne:)
    Det er deilig med hotellluxusen, men hverdagene og rotet hjemme er best - uansett hvor rart det høres ut ja:)

    Lekkert hotellrom da, og deilig frokost!!

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. Dette både hørtes og så deilig ut :) Morsomt å vært litt på farten, men så er det jammen godt å komme hjem igjen også.
    Ha en god helg! Kos deg :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Deilig med en hotelltur i ny og ne, men hjemme er alltid best-))
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hotellfrokoster er jo bare helt herlig! Nei, jeg klarer ikke å gjette, men nå ble jeg selvsagt nysgjerrig;) Nyyydelig kjole du har kjøpt til bryllupet, i innlegget under. Ha en fin lørdag! Klem

    SvarSlett