torsdag 31. mai 2012

KNIPS FRA HAGEN









Noen bilder fra hagen i dag.
Har endelig fått luket masse i beddene og fått fylt på mer bark. Er ingen hageentusiast så bark er en redning for meg :)
Favorittblomstene er lavendel, hortensia, ballblom, roser og peon selvfølgelig.
Skal prøve så godt jeg kan å holde liv i de denne sommeren også.

Av trær har vi syrin, eple, pære og morelltrær. Og av busker har vi bringbær, stikkelsbær og rips.
Planen har vært i 13 år og bli en racer på safting og sylting - men det meste ender i trostemager hvert år :))



Nå er det middagsfiks her, men i dag blir det ikke noe tips gitt... 
For i dag blir det noe så spennende som egg og bacon til middag - stusselig jeg vet, ha-ha :D 




Fin torsdagskveld ønskes deg!



4 kommentarer:

  1. ÅÅ så vakkert i din hage. Så masse fine planter og prydbusker du har.

    Her er syrentreet i full blomst, og peonene er snart i knopp..

    Kjempefine bilder:)
    Håper du har en fin kveld med masse sol og glede, ;)
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  2. Oi for en fin hage!! Trappen er jo et syn i seg selv...liker trapper jeg altså!! ;-)
    Og en fin blanding av også mine favorittblomster!!
    Kos deg i din fiiine hage,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. For en nydelig hage du har! Herlige detaljer:-)

    SvarSlett
  4. Flotte hagebilder :) Du er flink!
    Ha en super fredag!

    SvarSlett