lørdag 12. mai 2012

MIN ELLER DIN STIL?








Tok denne  testen på Sproost.com for å finne ut hvilken innredningsstil jeg har og kom frem til denne:

Zen Style!
"Goodbye clutter - hello clean" !




Det stemmer kanskje ikke helt, ingen av bildene jeg kunne velge i var helt meg.
Men dette bildet var nok absolutt det jeg likte best.
Kanskje du finner mer ut av hva du liker?



Her er vi oppe og hopper, med to små morgenklare herrer :)
I hovedstaden skinner solen fra blå himmel, og vi er klare for en fin dag!



Ha en fin søndag, håper solen skinner!



2 kommentarer:

  1. Haha, jeg fikk denne kommentaren jeg:

    "Hmm, that's odd
    We couldn't identify your style based on the quiz results. Would you mind taking it again? Sorry, but we just want to be sure..."

    Likte egentlig ingen av de rommene de viste, hehe:)
    Har nok min egen, litt sære stil da kanskje:)

    Her har vi nettopp tatt oss en lang tur i solen, men det blåser veldig surt!!
    Nå er det kosing med sjokkiskake - mmmmm ♥

    SvarSlett
  2. jeg fikk 40% contemp og 40% country chic... jaja gøyalt læll.
    fin fin søndag ønskes deg:)

    SvarSlett