tirsdag 22. mai 2012

NYTT BORD?

Dette bordet, Chicago III, designet av Gunilla Allard ønsker jeg meg. Synes det er på høy tid å skifte ut det gamle teakbordet jeg og Lars kjøpte på loppis i 1999 til 200,-
Vi får vel se om jeg får overtalt mannen i huset, for det koster litt mer enn loppisbordet  ;)



Nok en dag med strålende vær, og jeg kjenner at jeg har en helt annen energi nå enn på vinteren i mørketiden. Man orker SÅ mye mer og har lyst til å ta tak i ting på en helt annen måte - herlig!
På vinteren må jeg vel innrømme at veien oppi sofaen med te, blader og film er veldig kort innimellom ha-ha..


Har planer om å luke og kanskje få kjøpt inn litt stauder til et bedd ute. Mest av alt ønsker jeg meg store bedd fulle av store hortensiaer slik de har i Danmark, såå nydelig! 
Har en gammel eplehage, og det er nok å ta tak i , kan jeg love..
Noen ganger er jeg litt misunnlig på slike nybyggereiendommer hvor alt er på geledd og ny plen uten løvetann og mose rulles ut - men det er mye sjarm i en gammel godt brukt hage.




Ha en fin tirsdag, håper solen skinner hos deg !






2 kommentarer:

  1. Så kult bord,og praktisk når det er rundt og har hjul!! Du får lyge litt på prisen så ender det nok i hus!! ;-)
    Her og jobbes det i hagen...men blir liksom aldri helt ferdig på en måte...
    Fiiin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Kult bord! På jakt etter bord selv, men finner aldri det perfekte bordet...
    Merkelig det der..Kan det kalles kresen mon tro? He he..
    Ha en fin fin dag og nyt den deilige sommervarmen!
    Klem Julie

    SvarSlett