mandag 14. mai 2012

OH MY....






03.30 ble Fam.Gab vekket,
 av noe de trodde var innbruddstyver som slegget seg inn gjennom verandadøren.
Men det var vår kjære markise som hadde løsnet i vinden og kom inn i stua - rett og slett.
Og du hellige jul.
Hele stuegulvet og møbler var dekket av glassbiter.


Nå har vi hatt besøk av glassmester og fått lappet sammen bitene. 



Har fortsatt hjertebank etter sjokket av braket. 
Lurer på om et par nye sko hjelper ?!? ;D




Håper det blåser mindre hos deg - ha en fin dag!!






10 kommentarer:

  1. Oh my ja ! Dette hørtes skikkelig ekkelt ut. Skal si det er litt av et vær vi har. Jammen bra det skjedde på natta og ikke når stuen var full av folk. Huffa meg...
    Løp og kjøp deg nye sko du - fordi du fortjener det:)

    SvarSlett
  2. Eg trur det hjelpe!
    Fy så ekkelt, heldigvis at ingen blei skada, men tenke dåkke skvatt av bråket.

    klem:-)

    SvarSlett
  3. Wow for et sjokk!!!
    Hos oss har det også blåst og regna verre i natt - men heldigvis gikk det bra hos oss!! Tildligere har vi hatt en trampoline som jeg var bekymra for - de kan også være litt skumle...
    Prøv med nye sko - kan ikke skade iallfall!!
    Lykke til!
    Heidi :)

    SvarSlett
  4. Ouæææ, så ekkelt og bli vekket slik!!
    Huff, vinden har vært ille i natt ja, våknet flere ganger jeg og...
    Håper det løyer utover dagen - er ikke noe hyggelig.

    Og du, et par nye sko HJELPER helt sikkert;)

    SvarSlett
  5. Huff!! Ikke bra...men fint det gikk bra på en måte likevel...
    Her våknet vi med et brak av hagemøblene som var på flygetur...høst-storm i mai er tragisk altså!!
    Og et par sko eller tre hjelper definitivt!! :-) ( Har storshoppet sko i Køben i helgen... )
    Fortsatt fin ( blåsbort? ) dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Oi! Da hadde jeg strøket med etter sjokket! Jeg er litt lettskremt.. Så dette hadde nok tatt knekken på meg ;)
    Håper dere har fått på plass et nytt vindu :)

    Tusen takk for fine ord og velkommen skal du være hos meg! Kjekt at du vil følge med videre :)

    -Amalie

    SvarSlett
  7. Sko ble det - men ikke til meg.... 17 mai sko til små damer istedet ( at det handles til barna før mor er vel kjent sak for de fleste mammaer ;) )

    SvarSlett
  8. Hjelp, slike sjokk er bare grusomme! Kjekt var det da med skokjøp, selv om det ikke ble til mamma:)

    Tusen takk for koselige ord på bloggen min:)

    SvarSlett
  9. Hjelp, det hørtes skummelt ut - jeg er også lettskremt og hadde nok vært var på lyder etter dette. Håper dere glassmannen fikk fikset det.
    Synest du bør kjøpe deg noen nye sko, det hjelper, garantert.
    Kjøpte selv noen Debbie shoes her om dagen, og vet du det hjalp for både det ene og det andre :-) løp og kjøp...
    Legger meg til som følger på bloggen din, håper du vil følge meg også.
    God 17 mai :-)

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Huff, så skummelt, men jammen bra det ikke var innbruddstyver.
    - det er nok høst reprise nå, nå vil vi ha sommer og sol-
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett