mandag 7. mai 2012

PAI














Gårsdagens middag ble pai/quich med salat og aioli, og et lite glass Chablis :)
Helt nydelig, og absolutt å anbefale -  særlig til lunsj, koldtbord, jentekveld etc.


Veldig godt og enkelt å lage. 
( og enkel å frakte!)
En grønn salat, godt brød og god drikke og menyen er i boks.



I kveld drar jeg på jobb, og kommer ikke tilbake før torsdagkveld, sikkert litt tynt med blogging denne uken, får se hva jeg får til fra hotellrommet.
Men husmorferie blir det ihvertfall, selv om jeg er over gjennomsnittet hjemmekjær...




God ny uke ønskes deg!!






2 kommentarer:

  1. Paien så knallgod ut!!
    Fine dager ønskes deg,nyt hotell-luksusen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Mmmmm, den så GOD ut!!
    Irriterer meg at det bare er jeg som liker Pai her i huset, da blir det alt for sjeldent laget, desverre... :(

    Ha en fin fin husmorferie, det er deilig det ♥
    Også er det ekstra godt og komme hjem igjen, hihi:)

    SvarSlett