torsdag 24. mai 2012

SLITER I VARMEN


Sliter ikke med selve varmen, men sliter med at det er for varmt å gå med skjerf ;)
Går alltid med skjerf og føler meg så naken uten..



Når jeg er på jobb går jeg ofte forbi en butikk som selger godbitene fra Beck Søndergaard, i det siste har jeg kjøpt ett nesten hver gang jeg går forbi ;D Neste på lista er det med de svarte stjernene...dyrt å gå på jobb om dagen.





Her er noen tips til hvordan du kan knyte skjerfet ditt ;) 








Merkelig å skrive om skjerf når gradestokken nesten hilser på 30 tallet om dagen kanskje.





Ha en fin fredag!





3 kommentarer:

  1. Hei på deg ;))
    He, he.. ikke lett å gå med sjal i denne varmen nei!
    Ønsker deg en fin dag i solen!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Haha,sjalene mine roper på meg også...men shorts og sjal? Der går nok grensen for meg og, som er "avhengig" av disse stjerne\prikke halsvarmerene!! :-)
    Ønsker deg fine dager i solen,med eller uten...sjal!! ;-) klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg har akkurat samme "problemet" :)
    Elsker skjerfene mine, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg en hel sommer uten:)

    Det med sorte små stjerner er lekkert ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett