mandag 21. mai 2012

STYLING






Endelig ser det ut til at det blir litt sommer på oss her i hovedstaden!
Herlig langtidsvarsel i hvertfall.


Har fri noen dager, og nyter hvert minutt, og i dag har jeg egentlig gjort veldig lite konstruktivt.
Må stressrydde litt nå, før "la familia Gab" kommer hjem fra jobb og skole..
Må jo se ut som jeg har gjort litt ihvertfall!!  ;D


Nå er det snart middagsplaner , oh - den hærsens hverdagsmiddagen 
- synes det er så vanskelig å finne på noe som alle liker...
Forslag taes i mot med takk ;)


I kveld kommer to venninner på besøk. Sminking og frisering av junibruden er planen.
Jeg skal frisere ( hjelp) og den andre gjør make-up.
Hun er utdannet make-up artist, men jeg er langt i fra noen frisør!! Skjønner ikke at hverken hun eller jeg tar sjansen, blir hun misfornøyd spolerer jeg jo hele dagen !
Godt vi får øvet oss litt ;)

Når vi er ferdig blir det kveldsmat og te, rundt kjøkkenbordet - kveldsmat er så koselig.




Klem






1 kommentar:

  1. Enig med du, hverdagsmiddag er ikke lett!!
    Er s middagslei for tiden jeg....

    Så koselig med jentekveld:)
    Er sikker på at du fikser håret bra, hvis ikke han hun vel ikke spurt deg, hihi:)

    KOS dere ♥

    SvarSlett