lørdag 5. mai 2012

VINTER ELLER VÅR?







Hvor tok sommeren veien?
I dag våknet vi til hvitlagt hage.
Fint nok det, men ikke nå. Nå vil vi ha vår med sommertempratur !?!


Nok om været..


 I dag har vi vært i Bogstadveien å shoppet litt. Jeg har kjøpt meg kjole som skal brukes i konfirmasjon om et par uker, og hvis jeg ikke finner en morsom kjole til, så skal den brukes i bryllup i juni også. Jeg kunne egentlig tenkt meg en "gladere" kjole i bryllupet. Denne er ganske mørk blå. 
Viser den kanskje i morgen :)


Nå er vi klare for besøk her.. 
Skal passe barna til noen venner neste helg, og nå kommer de og hilser på. 
"varme opp " litt før overnattingen =)
Enkel servering, pølser, is og kaffe står på menyen.



Håper du har hatt en fin lørdag - uten snø ;D !!




4 kommentarer:

  1. Håper du viser kjolen din- vil gjerne se:)
    Heldigvis forsvant snøen fort, nå vil vi ha sommeren tilbake og kose oss ute på verandaen igjen. Flott bilde fra din foresten. Liker veldig blomstene:)

    SvarSlett
  2. Vinter her og, så vi fyre i ovnen i kveld. Pytt pytt, vi vait jo at det går fort over og at vi e på vei mot sommar, ikkje vinter:-)
    Fine bilder, love tineK:-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Her hos oss har vi hatt en dag med alle årstider, både snøstorm og sol ;))
    Jammen bra vi er på rett side av jul så vi vet at det går mot sommer...
    Nyt resten av helgen.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  4. Godt spørsmål! Heldigvis ligner det mer på sommer i dag, selv om det er ganske så iskaldt i skyggen.. Har hatt kaffe ut i solen nå og det var godt:-) Nydelige peoner under her! Og tusen takk for så koselig kommentarer hos meg, det setter jeg stooor pris på:-) Ønsker deg en fin søndag! Klem

    SvarSlett