fredag 29. juni 2012

BLOGGTØRKE DE LUXE










Jeg klarer ikke blogge om dagen - det er helt tomt. 
Ikke det at jeg ikke har lyst, men får det bare ikke til..
Mye som skjer om dagen, og tiden går med til så mye annet.
I dag fikk jeg drahjelp av en flue i vinduskarmen :D

Jeg kommer sterkere tilbake, snart håper jeg :-)



I kveld går turen på hotell med tre venninner, deriblant morgendagens brud!
Fire venninner, god mat, champagne og skravlings. 
Må bli bra oppvarming før morgendagens begivenhet.
Og som jeg gleder meg !! 


Finkjolen og danseskoene er pakket, og jeg er klar :)



Håper du får en flotters helg!!





KLEM FRA MEG 





6 kommentarer:

  1. Sånn er det innimellom, og da er det godt og ta en liten pause:)
    Vi venter vi vettu, hihi;)

    Ha en FLOTT helg ♥

    SvarSlett
  2. Helt normalt!!
    Har det egentlig innimellom eg og,men då finner eg på nokke tull å blogge om,hihi!!
    Lykke til med den store dagen imrg,og fine sommerdager ønskes deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Det føles sån her og av og til men så kommer eg liksom på noko,hihi ikkje alltid innlegga mine er like bra alltid men er kjekkt når ein har lyst og har tid:)
    Kos deg med alt du skal i helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Litt av det samme med meg også.
    Føler innleggene mine blir veldig lite inholdsrike.
    Men noen ganger trenger du jo ikke skrive noe, det holder å legge ut noen bilder.
    Bilder sier mer enn ord :-)

    SvarSlett
  5. Hei - blogging må være lystbetont og gi noe positivt - det går i bølger:)

    Håper du og dine får en fin sommer - klem!

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Som jeg skulle skrevet det selv. Noen bloggfrie dager er da slett ikke dumt.
    Gleder meg til du er tilbake. Er alltid en fryd å besøke deg:)
    God sommer så lenge!
    Klem.

    SvarSlett