onsdag 6. juni 2012

EN TITT INNOM BADET














En liten titt innom badet i dag.
Hadde aldri trodd jeg skulle vise doen vår på nett, ha-ha ;D





Solen skinner, alle er glade.
Huset er fullt av små mennesker og jeg skal i gang med foring av disse små menneskene.
River i med en onsdagsburger med godt tilbehør.



Ellers har "markiseKjell" vært på besøk. 
Markisen var så gammel og sliten at den går til de evige markisemarker
Så om en måned får vi ny, det skal bli godt for den har knirket og knaket godt den vi har hatt.





Håper solen skinner!






6 kommentarer:

  1. Så flott bad du har! Er glad for at du viste det, for det kan du være stolt over. Flott med alt det hvite og de rene linjene sammen med turkis mosaikk.

    Fin kveld/EVA

    SvarSlett
  2. For et herlig bad!!
    Elsker de glade fargene ♥
    Og så utrolig deilig det må være med sås tor plass og to vasker:)
    Jeg vil og ha sånt bad, hehe:)

    Og du MorrocanOil kjøpte jeg hos friøren, og den er meget bra og lukter himmelsk:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Ingen grunn til og ikke vise frem dette- for et herlig bad dere har !! Knallfint var det. Elsker at du bryter det hvite med fine fargerike detaljer. De turkise flisene var superfine. Likte også kurven ved toalettet:)
    TO VASKER - ååååhhh- det ønsker jeg meg også.

    Klem.

    SvarSlett
  4. Stilig bad med herlige fargeinnslag!!
    Og syns no virkelig at doen fortjener litt spalteplass,var jo fint do da!! ;-)
    Og nesten slitan med ny markise,grei han der Kjell!! ;-)
    Superfin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  5. For en herlig, lys og flott blogg! Det er så fint med Nib, her oppdager jeg nye blogger hver gang jeg er innom:) Likte så godt matpakke inlegget over her. Har ikke barn på skolen enda, men om et år så er det matpakke tid for oss også:) Jeg synes badet deres vår super delikat, med innslag av friske farger! Bli gjerne med på min utfordring "ha det på badet"! Det er baderomsdetaljene vi vil se:) Og ditt fallt sååå i smak:) Flotters uke videre t dere!

    SvarSlett