onsdag 13. juni 2012

ENDELIG NYTT KAMERA













I  dag har jeg endelig fått meg nytt kamera. 
Har slitt med gammelt kamera, og har like ofte tatt bilder med Iphonen som med kamera. 
Vet ikke hvor fancy det er, men jeg er ihvertfall fornøyd sålangt..jeg er jo HELT uten peiling - Men  lærer vel etterhvert. 



I dag har dagen gått med til å rydde og ordne i huset, kjøpt litt nye uteblomster. 
Og handlet inn litt ting til fredag. 
Da blir det nemlig dameparty her - les utdrikningslag for min søte venninne. 
Tror helt klart hun blir overrasket når vi tropper opp på jobben hennes på en fredag 
- tror ikke hun helt ser den komme ;)) 
Men sjefen har gitt klarsignal, og vi kommer i stor buss med store bilder av bruden fra det glade 80- tall på sidene ! ;)
"Brura" har nemlig busslappen, og skal selv få hente resten av gjestene sine med bussen! 
Hi-hi, tror det blir gøy!



Nå tilbake til klipping av plen før det blir forseint. I morgen skal Brunosten til frisør og vi skal på picnic med klassen til minstemor på ettermiddagen, så tiden går fort her - puh bare å kjøre på ;))




Ha en fortreffelig aften ;)






6 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med flott kamera,eg fekk nytt for noken mnd siden og eg lærer litt etterkvart:)
    Høyres ut som du har ein del å gjera framover:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera!! Ser snasent ut det derre!! Jeg har ikke peil på kamera selv,men prøver meg no fram...avogtil med hell og avogtil uten!!
    Kanskje lese bruksanvisningen? Men det er jo sååå kjedelig... ;-)
    Masse lykke til med jentefesten,høres knall-artig ut!!
    Goood kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Ja det er sant, ett år går fort, så jeg overlever nok grønne vegger:)
    Vi holder akkurat på meg siste planleggingen av utdrikkingslag til en god venninne :) Lørdag er dagen, og jeg både tror og håpet at hun blir tatt på sengen:) Det er så koselig med en hel dag sammen med gode venner:)

    Monica:)

    SvarSlett
  4. Grattis med nytt kamera! Håper du har det gøy på fest i kveld:-)

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg en GOD helg og lykke til med utdrikningslaget, så moro med buss. Blir knall tenker jeg:)
    Veldig fint kamera du har kjøpt deg. Synes du alltid tar så fine bilder jeg, så nå blir det jo bare helt suverene bilder.
    Klem Monica:)

    SvarSlett
  6. Dette ser jo ganske så fancy ut!! Ifølge min fotografmann er det Canon som gjelder; ingen over, ingen ved siden ;) Lykke til med utdrikningslaget :) Fortsatt finfin fredagskveld! Klemmer

    SvarSlett