lørdag 16. juni 2012

GOD NATT








Da var festlighetene over for denne gang. 
Bare å glede seg til bryllup om to uker!
Hadde som nevnt utdrikningslag her hjemme hos meg i går, og det ble supervellykket, og 
"bruden" storkoste seg :-)

Jeg var så opptatt og hadde så mye å henge fingrene i som "vertinne", at ta bilder til bloggen ikke var i mine tanker..

Derfor et bilde fra terrassen til foreldrene mine, de passet smådamene i natt, og de hadde kost seg veldig!

I dag har dagen gått med til å pusle litt i heimen, vaske gulv, etc..skal innrømmes at man føler seg rimelig sigen etter en økt som i går. Gikk i ett fra 07.00 til 02.30, og på den tiden satt jeg fint lite. .


Og "jiiizeez" som det regnet her på formiddagen, alle sluser åpnet seg!





Godt det er søndag i morgen, kommer sterkere tilbake da :-)




Ha en god natt!
- det skal jeg også ;)






2 kommentarer:

  1. Heisan Hopsan!!
    Det viktigste er at du og "bruden" koste dere!!
    Så får vi vel tåle å være litt "segen"...
    Kjenner eg blir det i morgen...Lenny leverte knallbra,selv om regnet øste ned...og for å være Bergen...sjelden kost for tiden...
    Goood søndag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Herlig med vellykket utdrikningslag!! Jeg var selv veldig fornøyd med mitt og har hatt gleden av å være gjest i flere :) Ha en super søndag! Klemmer

    SvarSlett