tirsdag 5. juni 2012

HEI TIRSDAG










Ny parfyme i hus. 
Synes det er så vanskelig med parfyme, og kjøper det så sjelden jeg kan, ha-ha..
Denne gangen ble det Daisy fra Marc Jacobs.
Synes alle herreparfymer er gode og alle dameparfymer enten for sterke, søte eller vonde..så vanskelig. Håper jeg blir fornøyd med denne..



I dag har jeg hatt fri.
Fri i form av rydding og bekjempelse av skittentøytårnet.
Nå begynner det å "årne" seg her, i morgen skal det vaskes, så blir det levelig igjen ;D



Vi har nå kost oss med tirsdagstaco - slik blir det når mor jobber helg, da må det koses i etterkant :))



I morgen kommer "markiseKjell" på besøk. 
 Skal vurdere om markisen, som kom inn vinduet i stormen for et par uker siden, kan repareres eller om den må byttes ut. 
Denne markisen er en moden kvinne, så jeg håper hun må byttes ;D





GOD KVELD TIL DEG ...





4 kommentarer:

  1. Den parfymeflasken er jo så fin at man kan kjøpe den uten å like parfymen t.o.m :) Hvordan er duften, mild? Ha en finfin tirsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Nydelig flaske, la oss håpe den dufter godt også!
    ..kanskje markise Kjell liker modne kvinner.., og kan gi den et nytt liv ;)))
    Ønsker deg en riktig fin tirsdagkveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så deilig med en fridag!!
    Har samme parfymeproblem...liker best herreluktene eg og!! ;-)
    Men er dermed ikke sagt at jeg IKKE kjøper parfyme...for DET gjør jeg!!
    Lykke til med markise-vurderingen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Den parfymen er min favoritt, og snaaart tom!!
    Den er jo så lekker og se på og:)
    Har en favoritt til - CLEAN sine dufter, de lukter FRESHT ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett