lørdag 9. juni 2012

LADER OPP





Lader opp til ferie..
Her er bikini kjøpt til yngste Gab, fra Tommy Hilfiger. Kjøpt på Norwegian Outlet, utenfor Oslo. 
Alt er på minst 50% - helt supert :D
 Når far føler at han sparer mye så er det ikke måte på hvor varmt kortet kan bli. 
Jentene var strålende fornøyd, forståelig nok - ferietøyet er snart i boks.
Den som handlet minst var jeg.
Kjøpte en bluse og to skjerf fra by Malene Birger. 
Og som sagt alt er på under halv pris!



 Skjerf/sjal fra By Malene Birger.





F.o.m i morgen blir det jobb noen dager - London calling ;D 
Det blir nok litt shopping der og kjenner jeg meg selv rett. 
Har også planer om en god kopp kaffe, mens jeg titter på menneskene som haster forbi på en liten fortaus-café i Notting Hill. Og bare nyte det å være i storbyen -hvis været tillater det.
 Foreløbig ser det ut som det blir regn :/
Som en kontrast så skal jeg også ha en natt i Evenes..





Håper du har en fortreffelig helg!








4 kommentarer:

  1. God tur til London!!
    Og bikinien var stilig da!! ;-)
    Tusen takk for gode ord,sorgen er stor i heimen,ikkje kjekt når de firbeinte forlater oss nei...
    Fortsatt goood lørdag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Så stas med litt shopping:)
    Kjempefin bikini ♥
    Tror vi må få med pappa'n i huset og hans bankkort til denne outleten og gitt, hihi:)

    Ha fine jobbedager;)

    SvarSlett
  3. For en søt bikini, og Malene Birger sjerfet så også kjempe fint ut. Elsker alt fra MB, herlige rene linjer. Må bare få tatt en tur på Norwegian Outlet snart. Regner med kortene fort går varmt der ute ja:)
    Sukk...London, Notting Hill, fortaus-cafe...Jeg vil ha jobben din jeg:)
    Håper du får mer sol en det er spådd her hos oss. Tenker du klarer kose deg uansett:)
    Fin uke til deg og nyt siste rest av helgen!

    SvarSlett
  4. Tenker den "Lille damen" blir nydelig i denne fine bikinien. Jeg syns det er utrolig gøy å handle dyre ting på salg:)
    Høres spennende ut med London. Sitte på fortausrestaurant og nyte livet. Kos deg.
    Har ofte vært inne på bloggen din fordi jeg synes det er koselig og hyggelig her. Legger meg til som følger, det er enda lettere å finne deg da:)

    Tusen takk for besøk og fine ord hos meg, setter pris på det.
    Mulig det er noe galt med min følger liste?

    Ha en nydelig dag, og en god tur til London.

    EVA

    SvarSlett