tirsdag 12. juni 2012

LONDON


Noen knips fra London, som jeg kom hjem fra i dag.

Kjole og topper ble med hjem til smådamene, mens vi venter på sommerværet :)
Kaffe på Starbucks ble istedetfor fortauskafeen i Notting Hill som jeg hadde planer om. 
Regnvær satte en stopper for den. 
Så det ble å løpe fra butikk til butikk istedet. 
Dyrt men, fornøyde smådamer, når mor kommer hjem med masse gøy i kofferten sin.
I tillegg til litt tøy og morro, går jeg alltid innom Tesco og kjøper med godis som vi ikke har i Norge, det kan jeg love er poppis.
 Og dertil vanskelig å vite at det ligger i skuffen og venter ;D

 Hotellet vi bor på.
Hilton London Metropole.
Og det er virkelig en metropol også. Så stort, med butikker, barer og restauranter o.s.v.
Litt stort etter min smak, men skal ikke klage :)

 Det ble besøk på Tyrkisk restaurant. 
Jeg spiste Spicy lammespyd, basmatiris og yoghurtsauser.


 Dette er et lite smug mellom Oxfordstreet og restaurantområde rundt St. Christophers place
Er fast innom L´Occitane og kjøper favoritthåndkremen ;)

Storbyliv..

Marble Arch, rett ved Speakers Corner ved Hyde Park,
 hotellet ligger en liten spasertur herfra...

(Bildene er tatt med telefonen mens jeg stort sett har gått, så jeg beklager den elendige bildekvaliteten)






Ønsker deg en fin uke!









3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra fine London! Nå fikk så lyst på en tur dit. Shopping & dining, og bare vandre gatelangs å se på livet:)
    Liker foresten fargen på conversene dine veldig godt. Må bli mitt neste par:)
    En fortsatt god uke til deg!

    SvarSlett
  2. Herlige London!!
    En by man aldri blir "ferdig" med!! ( Ivertfall for shopping-glade damer,hihi )
    Gode,fine dager ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Flotte bilder fra London!!
    Ønsker deg en riktig god natt, og en glad ny dag i morgen ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett