lørdag 2. juni 2012

MIN LØRDAG










Noen knips fra min "jobbedag" 


Har vært på jobb og overnattet i Stavanger fra i går til i dag. 
Kom hjem for en liten stund siden, og her er noen knips fra min lørdag.
Stavanger er en fantastisk by, det er ikke noe annet å si - idyllisk hvor enn man ser.


Bildene av vannet med fontenen i, er utsikten fra hotellrommet mitt, kan ikke klage.
Solen har skint og det har vært musikkens dag, der som også i mange andre byer. 
Små scener var satt opp rundt omkring og band spilte...


Deilig frokost med godt brød med brie og chillimarmelade og god cortado ble inntatt på "Food Story".


Litt småshopping ble det også, klarer jo ikke dy meg.. hi-hi.. 
Nye sko fra "Peter Kaiser" som skal få danse ut i de sene nattetimer, i bryllup om ikke lenge.
Fantastisk gode på, det betyr kjøp for en som får gnagsår, bare ved tanken på nye sko..


Borte bra, men hjemme best - godt å komme hjem til familien som ventet med god middag.
Nå er det sofakroken, og se forrige episode av "Revenge"som jeg ikke har fått sett enda.. følger du med? Elsker den serien :))



Har du hatt en fin lørdag?




3 kommentarer:

  1. Enig, Stavanger er fantastisk, og de skoene - nydelige:)

    Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  2. Fine bilder :-)
    Enig, stavanger er bra - Food Story og brie = SNADDER !!
    fortsatt god helg !

    SvarSlett
  3. Dette så ikke feil ut!!
    Stavanger er en FLOTT by ja - og med sol og shopping må det jo ble BRA:)

    Ha en fin fin søndag ♥

    SvarSlett