mandag 18. juni 2012

TIRSDAG












Livet i hagen..


Datteren min på 12 er en liten hobbyfotograf.
Hun kan plutselig bare forsvinne ut døren.. og når hun kommer inn igjen så har hun bare vært ute å tatt bilder.  
Av en dråpe hun nettopp har sett, eller en løvetann :)


Her er noen av bildene hun tok i helgen - jeg synes hun er flink :)


Nå skal jeg bare ordne litt i huset, ta meg en kopp kaffe, og bare nyte stillheten. 
Jeg skal på jobb i ettermiddag, og skal unne meg litt ro på dagen.




ØNSKER DEG EN STRÅLENDE DAG ! 





9 kommentarer:

  1. Så utrolig flink! Nydelige bilder - og det første er jo en kunstverk:)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder,du får hilse din datter og si at dette KAN hun altså!! ;-)
    P.s Flotte bilder fra bursdagen også!! :-) (Må jo skryte litt av mor også da)
    Flott tirsdag til deg,stor klm ingrid l

    SvarSlett
  3. jøss impressive !!
    Fine bilder hun har tatt, dette kan hun.
    Øye for perspektiv og detaljer.

    Flotte bursdagsbilder du hadde også, mange gode tips der.
    Og GRATTIS MED NY Sofa fra Eilertsen, den var jo bare SUPERDIGG !!!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Kjempeflink hun er! Veldig flotte bilder fra bursdagsfeiring og da:) Likte godt fruktspydene:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  5. Så flink hun er. Det er jo noen utrolig fine sommerbilder. Nesten som man skulle være der, i hagen din:)
    Fin kveld til dere.

    Eva.

    SvarSlett
  6. ah nydelig! elsker biebildet:)
    Hun er virkelig talentfull!
    Ha en finfin kveld
    klem Cathrine

    SvarSlett
  7. Takk for deilig inspo.....dette var deilige bilder;)

    SvarSlett
  8. For en talentfull fotograf du har i hus, nydelige bilder:)

    Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  9. Oj så utrulig flinke jente du har,kjempeflotte bilder ho har tatt:)
    Ho har virkelig fått tatt bilde av detaljene!
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett