onsdag 4. juli 2012

CHILL



Vanskelig å ikke fnise når mamma knipser..

Har bestilt litt nytt ferietøy til jentene. Fant Chill-klær på 50% på miinto.no.
Så har klikket hjem kjole og t-skjorter til damene.



I dag jobber solen hardt for å bryte gjennom skylaget her.
Vi heier på den - måtte den klare det :)


Skal snart ta meg en tur til byen og kjøpe bursdagsgave til yngste Gab, som om 5 dager fyller 10 år!
Oi - så store de begynner å bli!
Har fått sirlig oppskrevet ønskeliste i flere format, så ikke vanskelig å vite hva man skal kjøpe ;D

Skal kanskje ta meg selv i nakken å se om jeg ikke finner en hvit bukse til meg selv - bukser er pyton så kjøpe!
Finner aldri rette fasongen, og er jeg heldig å finner en som sitter pent så kjøper jeg gjerne i flere farger :D




HA EN SUPER LILLELØRDAG






2 kommentarer:

  1. Enig ! bukser er det vanskeligste!
    finner jeg en som passer - så hamstrer jeg !
    Flott bilder hos deg som vanlig !
    Fine klær fra Chill :-)
    God onsdag videre !
    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig jente du har:)
    Og flott kjole ♥

    Jeg kjenner igjen den med buksekjøp.
    Jeg fant verdens beste bukse på salg på VeroModa for noen måneder siden... og jeg digger den!! Og o store lykke så jeg at de hadde fått inn fler av samme type i andre farger nå, forta meg og kjøpe 2 til, hehe:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett