tirsdag 3. juli 2012

DAGENS











Byr på meg selv i dag, og min nye kjole fra Chill Norway.
Brillene er fra Glitter -fine, billige og ingen krise å ødelegge for "fru Distré"
Klokken kjøpte jeg på fredag på "Fine Ting" på Byporten, og er fra Triwa.
Har ønsket meg ny klokke lenge og trengte et lite ekstra "smykke" i helgens bryllup. Som forøvrig var intet mindre enn fantastisk!



Sliter fortsatt med å finne tid til blogging, men tok meg selv i nakken idag.
Allierte meg med eldste Gab, og fikk tatt noen knips.



Solen skinner og hagen er på sitt beste nå, det vokser og gror og livet er bra :) 
Nå står det vasking av klær og pakking for tur - ferien nærmer seg - kan nesten ikke vente.
Skal vise frem hvor ferden går litt senere..


ER DU SNART KLAR FOR FERIE?





SOLSKINN SENDES DIN VEI







7 kommentarer:

  1. Så utruligt flott bilde av deg i den fine kjolen,sikkelig sommerbilde;))
    Her regner det idag og eg lengter slik etter sol og varme,håper det kommer snart!
    Her er me snart klar for ferie,skal bli godt å komme seg vekk litt:)
    God klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Flott bilde !
    Liker kjolen, Chill har mye fint - og digger solbrillene dine også!
    ser ut som du har sol allerede jo, her på vestlandet regner det !

    JAAA jeg gleder meg til ferie !!! Cant wait.-)
    Have a good one !

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, faktisk skinner solen her idag - uvant ;D
      Sender litt over fjellet til deg !! ;D

      Slett
  3. Flott kjole på en flott dame!! Herlig sommerlig antrekk,kos deg masse i sommersolen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Så flott kjole!!
    Og en flott dame:)
    Herlige bilder, proff fotograf ♥
    Her skinner og solen i dag, og jeg er veldig klar for ferie...
    I morgen er det begravelsen til min svigerfar ♥ Så begynner ferien for oss... blir litt spesiell i år ♥

    SvarSlett
  5. Så flott du er! Og kjolen er bare nydelig:)

    SvarSlett
  6. For ei dame !! :)
    Takk for at du byr på deg selv, skjønne deg!
    Hyggelig med innlegg fra deg igjen.
    Håper det ikke blir lenge til neste gang:)
    Fin kjole!
    :)

    SvarSlett