torsdag 26. juli 2012

HJEM KJÆRE HJEM




Nå er vi vel hjemme etter nesten tre uker i Frankrike. 
Og det er godt, selv om jeg godt kunne vært en uke til..
Men det er noe med hjemme - det er jo uansett best - heldigvis :)


På vei hjem kjøpte jeg min første leppestift på mange år. Har sverget til kun gloss i mange år. 
Men nå har en fin-fin stift fra Shiseido i fargen 327, kommet i sminkepungen.
Uvant, men fin :-)



Her er det strålende vær i dag, og jeg har fått på meg bikinien, og skal gjøre fint lite nå de få timene solen skinner.
 I helgen er det vel meldt gråvær igjen...



Men i morgen er det bursdagsfest, venninne-Line fyller år. 
Jeg og Larsemann skal ut å lufte dansfoten, og det gleder vi oss til!





2 kommentarer:

  1. Velkommen heim igjen,alltid godt å komme bort men jammen så er det deiligt å komme heim igjen og:)
    Ein deilig dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem!! Alltid deilig å komme hjem selv om sol og varme er helt fantastisk deilig!!
    Du blir nok smashing med den nye laibikken på fest,kos deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett