mandag 9. juli 2012

JUBILEUM






I dag feirer vi lillemors 10 års dag!
Jubilanten ble vekket på sengen med gaver, ballonger, flagg og franske kaker, og mine favoritter makroner!


10 åringen synes dette var helt greit å begynne dagen med, selv om vi ga oss fort og tok vanlig frokost i stedet. Får bli mer til lunsj ;D



Lillemor heter Julia, og i dag er det hennes dag. 
I dag er det hun som bestemmer hvor vi skal spise.
Og vi har allerede fått beskjed at det skal skje på Marriot hotel, for det er det eneste stedet som har barnemeny. 
Franske barn spiser det samme som mor og far, vi har kanskje litt å lære der? ;)



Nå er vi klare for sol og bad.
Skal prøve å sende sol nordover, i hovedstaden regner vist foreldrene mine nesten bort :/





SOL SENDES HERVED NORDOVER!



3 kommentarer:

  1. Mmmm - Makronene så himmelke ut. Etter to ukers ferie i Frankrike, er det nesten så man får abstinenser :) Tror jeg må lære meg å bake noen selv!! Gratulerer med jubilanten!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nesten navnesøster Julia:)Ser ut som dere har det fantastisk på ferie. Hvilke hotell bor dere på ? Kos dere videre! Klem Julie

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med Julia. Nydelig navn på nydelig jente:)
    For en herlig star på dagen hennes, de makronene så farlig gode ut.
    Morsomt å følge dere på ferien deres. Nydelige bilder hos deg som alltid:)
    Kos dere så mye videre, og JA- send sol hjem, her er det stusslig om dagen altså.
    Klem fra meg!

    SvarSlett