onsdag 11. juli 2012

KVELDSTUR OG DAGENS



 Lillemor og jeg.


Før vi gikk ut å spiste i kveld gikk vi tur på en liten strand rett i nærheten av hotellet, og så på tidevannet.
Jentene synes dette var veldig spennende,  dønningene slo innover stranda..


Genser fra ChillNorway, ballerinas fra Ilse Jacobsen, bukse fra Dr. Denim


Klokke fra Triwa.


Fryder seg over bølgene som ventes...


Fryder seg også over bølgene ;)))




Nok en deilig varm dag er over, dette er dager vi lever lenge på utover høsten. 
Føles godt å fylle opp med sol og d-vitaminer.
Sol og bad, etterfulgt av fiskemiddag. Spiser kun fisk her nede. 
Vet ikke om det er varmen som gjør det, men det frister ikke med kjøtt..


I morgen har vi tenkt å ta en pause fra soling og ta turen til et Aquarie som ligger oppe i fjellet her.
Etterfulgt av rusling rundt i gatene og lunsj i Monte Carlo
Tror det var være godt for oss alle fire.



Håper været snart bedrer seg, for dere der hjemme!



7 kommentarer:

  1. Så herlige bilder!
    Skikkelig ferie det:)
    Elsker outfiten din!!

    Ha fortsatt herlige dager - KOS dere max:)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder,ser heilt fantastisk ut der:)håper det snart blir litt sol og varme her og så me slepper å fryse...nyt tida forsatt der nede:)
    Klemklem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Så deilig med ferie. Og tusen takk for nydelig bursdagshilsen, blir så glad:)

    SvarSlett
  4. Dette ser fantastisk ut:)
    Fjellturen høres spennende ut!! Kos dere masse!!
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg,
    kanskje dere ikke bor så langt fra Cap Martin,
    så anbefaler jeg en runde, det er en fin tur:)
    Nyt ferielivet videre!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder av fine brune jenter!!:)
    Digger klokken din!! Får lyst å blogge "dagens" selv nå jeg ser dine fine outfiter. Får se om jeg også byr på meg selv en vakker dag:)
    Nyt dagene, slikk all sol dere kan! Blir ingen når dere kommer hjem ser det ut som...
    Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg, alltid like hyggelig.
    Min kjære mann som hadde laget thaimaten. Han er thai og kokk, så dette kan han, heldige meg:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Så søte jenter du har! :) Ja, i dag og de forgående 2-3 dagene har vi fått smake på sommer. Alt av middager skal grilles så lenge det er mulig å være ute :D Fisk frister ofte mer i varmen ja, men her blir det mest kjøtt.... ikke såååå varmt ;)) Fortsatt fin ferie! :)

    //Beate

    SvarSlett
  7. Gøy å lese reisbrev fra "mitt område"....flotte bilder har du også tatt. Liker også kles-stilen din;o) Fortsatt god sommer når dere ankommer Norge. Maliva

    SvarSlett