torsdag 19. juli 2012

LIFE iS A BEACH!




Lillemor i sin søte bikini fra Benetton. 
Her ved bassenget, men denne uken er vi mest på stranden.

Nyter late dager.
Men - i morgen eller lørdag blir det en hel dag i Nice - by. Grugleder litt, for jeg trives best med lite tøy og bading i denne varmen.
Men vi må jo gjøre byen litt også når vi først er her :)


Favorittsyssel - og favorittmagasin !
Svenske Family Living, blir ikke "trevligare" enn det :)


Beklager at jeg ikke er inn hos dere, og får lest og kommentert, men nettleien koster masse her på hotellet.
 Og det er vist "lille soon to be teenager" som har det største nettbehovet her. 
Så liten tid på meg.
Jeg kommer sterkere tilbake til uken, og gleder meg til å se hva som har skjedd her inne ;)


Ønsker deg en super fredag!



3 kommentarer:

  1. KOS dere!!
    Klart dere må på bytur:)
    Er litt mer stille enn vanlig i bloggeland ja, merker det:)
    Men sånn er det - ferie er ferie:)

    SvarSlett
  2. Så herlig med ferie i Nice! Du spurt meg for et par uker siden hvor i hellas jeg hadde vært. Har ikke vært på nett siden det så har dessverre ikke fått svart deg.. Vi var på Rhodos. Helt herlig. Samme været hver eneste dag, og ikke en sky i sikte. lengter tilbake.. Nyt dagene, klem:-)

    SvarSlett
  3. Nyt ferien! Så koselig blogg du har. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!


    Anette Willemine

    SvarSlett