torsdag 19. juli 2012

NICE







Vi har sagt farvel til Monaco, og nyter nå siste del av ferien i Nice..




Har spist utrolig mye god mat denne ferien. Og det er så koselig! Halve ferien å glede seg til kveldens middag :)





Flipp flopps og bluse fra Ilse Jacobsen





På mandag drar vi hjem til Norge. Og jeg gleder meg jeg.
Gleder meg til å komme hjem til eget hus og egen seng.
Gleder meg til å kose med Brunosten, håper han er glad når han ser oss!
Gleder meg til frisk luft!




Hilsen fra meg =)

4 kommentarer:

  1. Har du noen tips til Nice og Monaco? Storfamilien tenker å leie hus i Frankrike neste sommer, noen tips?:)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder,dere har hatt det så flott ser det ut som og enig med deg at middagen er viktig:)
    Blir nok godt å komme heim igjen til kalde Norge og,eg hadde nok savna både brunosten og Freia sjokolade:)
    Nyt resten av ferien!!
    Klem Lillian

    SvarSlett
  3. Happylucky på tur, men guuuud så godt det er og komme hjem:)
    Flotte bilder ♥

    SvarSlett
  4. Så fantastiske bilder! NYDELIG!

    SvarSlett