torsdag 5. juli 2012

OFF WE GO!






Salongbordet i skrivende stund.
Elsker sommer - elsker å kunne hente blomster fra ute og sette i fin vase..
Tenk at noe så enkelt som det, kan gi slik en "lyxfølelse" :-) !
Vasen fra Tine K. Det er også de blå t-lysstakene , "Lotusblomsten" er fra Tiger, og den hvite lysestaken er fra Kremmerhuset.




I går ble det vasket og ryddet og pakket!
Så nå er det klart til feriegjestene våre inntar heimen :)






står vi på farten til Gardermoen og videre til "Rivvierrea´n".
Har med Mac´en, så tenker jeg skal blogge litt der nede - hvis jeg får tilgang på den ;)))
Hvis ikke ønsker jeg alle en riktig god sommer/ ferie!
Kos dere og nyt livet!


Må til slutt få takke dere som alltid legger igjen kommentarer og fine ord.
Jeg blir så glad :D
TAKK!




HA EN FIN HELG!




3 kommentarer:

  1. Du som skal ha takk- koseligste bloggen jeg kjenner! Blir så glad hver gang det kommer nye innlegg hos deg. Min første følger var du også:) Ser helt fantastisk ut, hvor dere skal feriere. Tenk og nyte late dager her:-) Kos deg masse, nyt dagene og tid med den fine familien din. Gleder meg til å høre og se hvordan dere har det:-) GOD FERIE!!
    Sommerklem fra meg!

    SvarSlett
  2. Grattis med ny header- superfresh som alle dine bilder:-) inspo:-)

    SvarSlett
  3. Hihi, så lik smak du og jeg har! Alt du viser her finnes også i MInuttheimen, bare at min lotusblomst er rosa da :) Endelig fikk jeg tid til en skikkelig, etterlengtet bloggerunde igjen. Her er det ferie nå, så helgen skal bestå av masse kos og pakking til Købenturen mandag. Elsker Rivieraen, vi var på bryllupsreise der og skal definitivt tilbake! Håper dere koser dere masse i ferien og at vi får se bilder :) Klemmer

    SvarSlett