torsdag 5. juli 2012

PAUSE












Det er ikke bare bare å komme seg avgårde på ferie..luksusproblem jeg vet..
Men klær skal vaskes, tørkes, strykes, pakkes. 
Huset skal ryddes og vaskes til storesøster med familie flytter inn for å passe Brunosten :)
Akkurat nå har jeg hatt meg en liten pause på verandaen, men nå må jeg sette opp gassen igjen...


Gleder meg til lørdag, hvor jeg bare ligger ved bassenget og bare er :-)


Litt trist og dra fra lille Osten vår også, lurer på om han vet at vi kommer tilbake eller om han tenker at vi bare har forsvunnet?


HERRE , sitter jeg her å klager? Det er IKKE meningen :-)


Nå er det stresspakking før jeg og lillemor skal benke oss foran tv´n og se "Sommer med Ernst" på Tv4.
 Lillemors favorittprogram :)



HA EN FIN KVELD!









3 kommentarer:

  1. Hehe, morsomt innlegg og tøffe bilder !
    jeg synest BRUNOSTEN er så moro navn !
    Bra humor !
    Det er helt sant, ikke bare bare å gjøre seg klar til ferie. Det blir ofte sånn at en helst vil ha alt på STELL før en reiser, så ikke bare rene klær men jeg vasker alltid huset før jeg stikker også. Orker ikke komme hjem igjen til ROT.
    Men Ja, det er luksus problem !! :-)
    Håper du kan snart sette deg ned for kvelden og at alt er klart for ferie !
    Have a good one !

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi-hi, han heter egentlig Bruno ;) Men det er jo litt kjedelig..så det går mest i Osten, Brunosten, Ostebass, Ostemikkel o.s.v ;D
      Tusen takk for alle koselige meldingene fra deg - alltid like koselig!

      Slett
  2. Koselig innlegg med fine bilder:) God tur, ferie er flott:)

    SvarSlett