fredag 13. juli 2012

TIPS







Har endelig fått meg Moroccanoil.
Og den er fantastisk.
Selv mitt hår som er så tørt at det støver føles nesten mykt ut!




Huset som kanskje noen av dere vet, et utdrikningslag for en stund siden.
En venninne som jobber i et av landets glossy magasiner skaffet fin-fine goodiebags til alle damene. Med fine prøver av alle slag bl.a denne oljen. 




Jeg er frelst.
Har du enda ikke prøvd den, så gjør det.



Koser oss fortsatt i solen.
Har nettopp hatt en stille morgenstund, på verandaen med en kopp espresso, før dagen starter...
Så fantastisk deilig å sitte i den myke, passe varme morgentempteraturen.

I går kveld hadde vi en rolig deilig kveld "hjemme" på verandaen med take-away, og det var så deilig.
Bare ta på seg seg kosetøy, lese bok og slappe av. 

Med to små damer, er det ikke all verden jeg slipper til på mac´en. Så jeg får ikke tittet inn til dere like mye som jeg ønsker...





FIIIN FREDAG!






4 kommentarer:

  1. Den er fantastisk ja!
    Her er både jeg og frøkna avhengig alt, hehe:)

    Ha en flott fredag, her blir det og prøve og bestige noen fjelltopper på Skeikampen (en slalombakke, hehe)

    SvarSlett
  2. åå den må jeg jammen meg prøve.
    Hørtes fantastisk ut den der.

    Og for noen koselige inlegg under her...
    Så fin dere er, og som dere koser dere på ferie.

    Og det må dere fortsette med. Nyte sommerdagene.

    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  3. Å, misunner deg solferie nå altså!! Vi er hjemkommet fra en regnfull miniuke i Køben, spent på å se om det blir noe godvær på Østlandet siste ferieuken vår ;) Moroccan Oil har jeg hørt mye bra om, men ikke prøvd selv ennå! Kos dere videre Klemmer

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tips,den vil eg jammen prøve:)Høyrtes veldig bra ut!
    Ønsker deg ein superfin ferie forsatt,kos dere masse i varmen:)
    Klem klem

    SvarSlett