lørdag 4. august 2012

11 ÅR!







Fikk nydelige roser idag, i samme farge som jeg hadde i brudebuketten :)




I dag for 11 år siden jeg sa ja til mannen i  mitt liv, min beste venn :)

Kvelden før var jeg i kirken sammen med mamma og søstrene mine og pyntet. 
Og da regnet det så det sprutet! 
Men på selve dagen,  iløpet av den tiden jeg var hos frisør så klarnet det opp, og det ble nydelig varmt vær og sol. 
70 gjester og mat levert fra restauranten Sult her i Oslo.
Dagen var  perfekt.


I løpet av disse årene har vi fått datter nr to, vi har fått volvo stasjonsvogn og hund.  
Og sist men ikke minst så håper jeg på 11 nye år ;D


I kveld har Lars laget så god mat til oss, og vi har slumret i sofaen med film på tv´n, sammen med jentene våre. 
Perfekt feiring altså ;)





GOD HELG!





9 kommentarer:

  1. Gratulerer med 11 årsbryllupsdag,godt dere koste dere og så flotte roser du fekk og nydelige bilder du tar:))
    Ein flott søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gratulerer:)

    Fin søndag - klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 11 år!! Flotte bilder!!
    Strålende søndag ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Ååå for en flott dag:)
    Og GRATULERER med 11 års bryllupsdag. Så flott når kjærligheten kan vare så lenge. Så heldige dere er.
    Nydelige bilder og. :)

    Kos dere videre.
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Fine bilder av nydelige blomster, snill mann du har:)
    Likte den nye headern din også, går mot en bildefri en her også tenker jeg.
    Fin søndagskveld til deg:)

    SvarSlett
  6. Ååå, så hyggelig :) Gratulerer så mye!
    Kos dere masse og nyt det!

    Stor klem :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, så koselig! Blomster er stor stas å få, og hvite roser er nydelig:)

    Nyt kvelden, og du, ordene du gir meg bloggen min gjør meg alltid så glad:)

    SvarSlett
  8. HIPP HIPP HURRA!9. august 2012 kl. 16:42

    Gratulerer så mye, elsker deg! (dere)

    SvarSlett
  9. Måtte bare innom deg og ønske den en god helg jeg:)
    Håper du er back in business snart- Savner deg i blogglandia:)
    Klem Monica.

    SvarSlett