tirsdag 28. august 2012

28082012





Har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg elsker bær.
Begynner ikke på jobb før 14.15 i dag så da ble det tid til en lang rolig morgen med god frokost av korn, bær og masse kaffe. 
Har bare lest blad og kost meg.




Jeg synes jeg har lov å unne meg det, når jeg skal jobbe kvelden, eller hur ?!?




I hovedstaden er det gråvær i dag, og det blåser.
Og jeg liker det.
Jeg elsker høsten og synes det er den koseligste årstiden av alle.
Jo mer det rusker og blåser jo mer koser jeg meg ;D
Håper det rusker i morgen også, for da har jeg fri..... kanskje jeg liker såkalt dårlig vær så godt, for at da kan jeg kose meg inne, uten dårlig samvittighet ;-)





FIN DAG TIL ALLE :-) !




8 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg med kjempefine bilder, og ja, jeg elsker også bær.

    Men ruskevær, skeptisk... Kan gå an av og til, men da må det slutte også;)

    SvarSlett
  2. HElt enig med deg!! Jeg liker også ruskevær. Deilig å være inne med fyr i peisen, levende lys, strikketøy, blader og god samvittighet!! Her har storebror og jeg nettopp kost oss med smoothie. Han er syk og hjemme fra skolen, så vi prøver å kose oss litt også! Ha en fin dag på jobb i ruskeværet.

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Nam- nam! Dette er jo favoritt lunsjen min. Sunt og godt på en gang, kan ikke bli bedre enn det. Delikate bilder hos deg som alltid, du får lyset så fint frem:)
    Elsker høsten jeg også, både med og uten sol.
    Her i huset pakkes det i disse dager. På lørdag reiser vi og forlenger sommeren med 4 uker, det blir deeilig. Når jeg kommer hjem - DA er jeg klar for høst - og ruskvær:)
    Ha det fint i luften!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Enig, eg og elske høsten ♥
    Såg ut som ein deilig formiddag det der.
    Ha ein fortsatt fin dag, klem:-)

    SvarSlett
  5. Deilig med bær til frokost ja! Ruskeværet er jeg vel ikke helt enig i men:) Kom fra 40 + på Kypros på lørdag til regn og under 10 he hjemme...Ville nok heller hatt 40 + for å si det sånn:) Håper du har en fin kveld på jobben:) Klem Julie

    SvarSlett
  6. Du tar så fine bilder !!
    det hvite serviset ditt - nydelig ! rent og pent.
    Elsker også bær - og drikker to smoothie til dagen, helt dilla !

    SvarSlett
  7. Så herlige bilder,deiligt å ta det med ro på morgonen med god frukost:)ser det er veldig masse bruk av bær og kornblanding,virkelig mange sunne folk her inne:)
    Eg holder meg visst til brødskiva med syltetøy og ost,hihi:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Klart du kan unne deg litt godt før kveldsjobb:)
    Jeg er og en høstjente:)
    Elsker og kose meg inne med starinlys, kakao i koppen og deilig pledd - det er herlig:)

    Ha en fin fin vakt:)

    SvarSlett