onsdag 29. august 2012

EN PRIKK






I går kjøpte jeg den nyeste parfymen til Marc Jacobs, Dot når jeg var på jobb.
Den lukter så godt, og er så søt å se på. 




Har en viss "fjortis" i huslyden, som ble mer enn begeistret når den kom innenfor dørstokken. 
Og jeg er redd, jeg ikke får beholde den særlig lenge ;D
Av en eller annen merkelig grunn, er det mye som "forsvinner" for tiden.
Og jeg hører til stadighet, " jeg håper jeg får samme skostørrelse som deg, mamma"
Hmm, ønsker jeg egentlig det ?!?
Og hvorfor sier hun ikke samme klesstørrelse ;D ha-ha...
;-)



Den potensielle parfymetyven.



HEI


I dag føler jeg virkelig at hverdagen er tilbake, det går det i middag, lekser og kjøring til dans :-)
I går skrev jeg at jeg ønsket meg ruskevær, men kan melde at det er alt annet enn det, her i hovedstaden.
Solen har nemlig varmet fra skyfri himmel, i hele dag.

I morgen har jeg bursdag og foreldrene mine og søsteren min er innvitert til bursdagskaffe så noe må bakes, men HVA?
Det må være godt, men litt lettvint kjenner jeg..
Når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg skal innvitere til kveldsmat, for det er så koselig!
Og det er så sjelden vi gjør, og det er jo nesten det koseligste måltidet synes jeg..





FIN LILLELØRDAG TIL DEG!


5 kommentarer:

  1. Hihi, kjenner meg igjen i ting som forsvinner ja:)
    Men vi får vel bare ta det som et kompliment, at jentene syns vi har kule ting og tang:)

    DOTS parfymen må testes, jeg elsker Marc Jacobs ♥

    Ja, i dag ble det rene sommeren igjen gitt, men det varer bare til solen går ned, da blir det hufsegufs - og jeg er fotballmamma, så jeg VET det, hehe:)

    ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så herlig parfymeflaske,
    skjønner godt den potensielle vakre "tyven" om denne skulle forsvinne.
    Håper du får en flott bursdag!

    Her er det full sløving i sofaen etter en dag med flere møter
    og juksing i faget som trebarnsforeldre siden vesla har venninneovernatting.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Herlig, det er jo litt morsomt også når døtrene begynner å "låne" mammas ting. Kjenner godt igjen situasjonen i hjemmet ditt, og ungjenta er nå nydelig,da:)

    SvarSlett
  4. Hihi kjenner det igjen det,skjerf,sko klær og sminke blir lånt men egentlig så er det veldig greit for då har ein litt meir å velge mellom,hihi synest det er litt rart når eg har noko på meg og eldstemor kunne tenkt seg nett likt,ho er litt lei seg for at Bikbok har litt for store klær for ho enda for der er masse fint:)Men det er vel ikkje lenge før det passer:)
    Kjempegod parfyme du har kjøpt:))

    Nydligeste jenta di:)

    Ønsker deg ein flott dag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hihi.. så morsomt inlegg.. måtte smile her jeg sitter....
    Jaja de er nå søte disse jentene våre.

    Jeg ønsker meg så masse en ny parfyme. Var å så litt på det igår, men klarte ikke å velge. Men skal prøve denne her jeg nå.. Så dufter vi kankje likt..hahhaa..

    Ja nå nermer det seg helg igjen. Herlig. Klememr fra Margaretrh

    SvarSlett