søndag 26. august 2012

EN TITT INN I STUA






  En liten kjapp titt til, innom stua.
Har vært mye annet og litt lite interiør her på bloggen i det siste. 
Men det er jo en hverdagsblogg :)
En stor og medvirkende årsak er at det skjer flaut lite på den fronten for tiden.



Tv-benken.
Beklager den dårlige bildekvaliteten, kjapt knipset med I-phonen før jeg raser avgårde på jobb..



 Lillemor tar bilder av seg selv med Mac´n
En ting vi aldri blir lei,  er morsomme fjes, både store og små ;D

  
Vil IKKE bli tatt bilde av ;D






Hortensia, blir jeg aldri lei - og de holder seg så lenge også - og det er jo et pluss :)


Nå har jeg forferdelig dårlig tid her , og må rett og slett hoppe i stakken, og ruse avgårde!






GOD SØNDAG, ALLE SOM ER INNOM :-) !







5 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    takk for titten i stuen !
    For en lekker stue, så lyst og herlige farger!
    digger de svart/hvitt putene dine, kan jeg spørre hvor du har fått tak i de?
    her var det masse masse fint !
    Ha en strålende dag på jobb :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine sofakroken din. Så lyst og fint, og så liker jeg så godt de store maleriene dine.

    Klem/Eva

    SvarSlett
  3. Så fine bilder:)
    Herlig sofakrok!!
    Koselig med hverdagsinnlegg syns jeg, er ikke alltid det skjer nye ting i heimen liksom, hehe:)

    SvarSlett
  4. Såå fint da...både møbler og jenter!!
    Kan jo ikke skje noe i heimen hele tiden...da hadde vi vel ikke hatt tid til annet,hihi!!
    Eller råd... ;-)
    Nydelig ny uke til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  5. hei! så koselig stove -og blogg!! legger meg til som følgar eg! ha ein fin dag:)

    SvarSlett