tirsdag 21. august 2012

GO´ TIRSDAG



Høstens mål i Fam Gab, er å spise fisk.
I dag ble det litt sen "middagkveldsmat", salat med laks - skikkelig mums :-)



Fast følge, grønn boblende farris..



For et vær vi har hatt, i hovedstaden i dag!
Jeg har hatt fri , heldige meg.. har kost meg ute i hele dag, pyntet på brunfargen ;)
I år får jeg ikke nok av solen, og benytter hvert minutt jeg kan, ute i varmen..

Jentene har hatt venner på besøk etter skolen, og kost seg med is, vannspreder og trampoline.
Ingenting er som sol og glade barn.
Egentlig er det deilig med litt hverdag igjen...kanskje for da har jeg litt egentid på fridager til en  kaffestund på morgenen.....
Jeg betaler tilbake til helgen, når dere andre koser dere med fri -  jobber både lørdag og søndag ..


Nå er det kveldstur med Brunosten, før jeg sjekker inn på Greys Hospital :-)



Til neste gang ....




5 kommentarer:

  1. Laks ser utrolig godt ut, men jeg får det ikke i meg....kremt. Fine bilder av middagen;) Kanskje fisk må læres og spise...?:=)

    SvarSlett
  2. Jeg er så glad du er tilbake!! :)
    Jeg er stor fan av bloggen din altså, bildene dine, måten du skriver på- ja alt!
    Mmm...laks, en av mine favoritter det.. denne retten så "hur god som helst" ut.
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Bloggelysten går opp og ned, sånn er det hos meg også. Jeg håper likevel du ikke gir deg helt, blogg når du vil du.
    Jeg venter;)
    En fin uke til deg!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  3. Det så bare herlig ut...laks er kjempegodt!! Tror vi må ha litt mer fiskefokus her også til høsten!! ;-)
    Fridag her også i dag og ble velsignet med godt gammeldags bergens-regn!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Ble fisk på oss og ja, denne gangen torsk:)
    Er så deilig med hverdager - liker det jeg ♥
    Her har vi og kooooosa oss med finværet ja, men var på fotballkamp med vesla i kveld, og når solen går ned er det HØST, brrrr.... så kaldt:)

    SvarSlett
  5. Det såg jammen fristende ut! :)
    Spiser en del fisk vi også. Ungene vil heller ha det enn kjøttmiddager ol.
    Veldig greit. :)

    Deilig med fridager. Snart slutt med meg, nyte siste dagene, før jeg får finne skoleboka. :)
    Greys sesongen er jeg allerede ferdig med. Klarer ikke vente vettu.
    Jeg kan fint si at det skjer myye spennende fremover i de siste episodene. ;)))

    Ha en fin onsdag. Her på vestlandet skinner også solen idag. Nydelig!

    Klem

    SvarSlett