torsdag 30. august 2012

MIN DAG





Hurra for meg idag, jeg fyller år :-) 

Så morsomt med bursdag, våkne tidlig tidlig, og overhøre listende føtter, tisking og hvisking for så høre et rungende " hurra for deg som fyller ditt år " fra et lite søtt familiekor komme inn soveromsdøra ;D
Helt hærlig å få hele familien opp i sengen med kaffe og franske makroner med pistasj, min favorittsmak.

Så koselig at egentlig skulle man begynt morgener med å samles i sengen og skravle sammen før dagen tar oss oftere!



foto; Leila Lindholm,  leila.se




Har utsatt feiring til søndag, skulle egentlig ha nærmeste familie her i ettermidag, men sammen med lekser og fritidssysler så fant jeg ut at det ble litt hektisk :-)

Jeg er så heldig at jeg har fri i dag, så nå skal jeg bort på cafeen borte i gata her, og lunsje med en venninne, altså en bra dag :-)





Nå håper jeg du har det bra, og får en fin torsdag!





10 kommentarer:

  1. HIPP HIPP HURRRAAA!!!
    Ha en fantastisk dag vennen :)

    Bursdagsklem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Kos deg:-)

    malin

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen :-) håper du koste deg på cafe og nyter dagen som fortjent :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen!!
    Høres ut som den er feiret bra med hvisking, tisking og cafebesøk ♥

    Ha en fortsatt fiiiin bursdag:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen :) Bursdag er alltid like gøy, og jeg tror (og håper) bursdagsgleden er noe vi aldri vokser i fra oss.

    Så koselig kommentar du hadde lagt igjen inne hos meg - jeg anbefaler oliventrærne. De koster jo litt med en gang, men i stedet for å kjøpe 15 stk i året (som antagelig hadde blitt mitt tilfelle) så er det jo virkelig en investering.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen! Høres ut som en fin dag, håper den blei det også!

    Klem Turid

    SvarSlett
  7. Hei på deg og gratulerer kjempemye! Kos deg med bursdag og feiring med venner/familie.

    Masse hilsener:)
    Klem.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så kjempemasse med dagen skjønne deg,håper du har og har hatt ein superduper dag:))
    Bursdagsklem fra Lillian!!

    SvarSlett
  9. Hipp hurra for deg!!
    Håper dagen har vært strålende,og tillykke med videre feiring i helgen!!
    Goood kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett