lørdag 25. august 2012

NESTEN LØRDAGSKOS - KANSKJE..






Nyvasket hus, ingenting er bedre enn det.
Fylt kjøleskap med godsaker og ferske blomster, så er helgefølelsen komplett.





Et "skår" i gleden er at jeg har jobbehelg. 
( alldeles ikke synd på meg altså, men man vil jo helst være hjemme på en lørdag, ikke sant? )
Har stand-by som det så fint heter. 
Ringevakt, må stille på jobb 1,5 timer etter oppringing, hvis noen er syke etc..




Gleden er den at jeg har vakt fra 0600 - 1600 og har enda ikke blitt ringt enda ;D
Så koser meg hjemme med smådamene, så godt det lar seg gjøre. 
Blir dog noooget stresset av å vente, så roen er ikke helt på plass enda.




 Men mye tyder på at lørdagskvelden blir hjemme . bare 1,5 timer igjen - puh... men tørr ikke slippe jubelen helt løs enda ;D






Noen bilder fra spisestue/kjøkkenbordet i dag.
Kjøpte ferske blomster i går, og noe sier meg at dette er en høstsyssel - må det innrømmes at sommeren er over?
Ute er mine blomster ikke mye å skryte av ihvertfall ( om de noen gang har vært det, ho-ho )
 - mer eller mindre druknet alt som er...



Håper du har en fin helg - og koser deg med fri, familie og venner rundt deg!





GOD LØRDAG!! 




5 kommentarer:

  1. Åhh! Disse bildene har jeg savnet- godt du byr på det fine huset ditt igjen:)
    Så fine lyse farger og spisestolene dine er på min drømmeliste også.
    Håper du ikke ble oppringt og at du nyter kvelden med dine kjære.
    Her blir det skikkelig sofakos i kveld, beste som finnes ikke sant? :)
    God klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Enig med at med helgevask,friske blomster og fylt kjøleskap så er det helg:)så nydelig du har det,kjempefine stoler og buketten var flott,her er det ingen blomster å hente i Hagen,har noken oransje men får det ikkje heilt til å passe inn hos meg:)
    Rekner med det ikkje blei jobb på deg idag:)

    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelig og lyst hos deg. Veldig stilig med det store bildet der, og ja... jeg har stolen nærmest på min ønskeliste:)

    Koselig kveld/Eva

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!
    Første gangen jeg er innom bloggen din, likte meg her, legger med spm følger:-)))
    Fine hvite pantonstoler, ønsker meg veldig sånne!!!
    Fin søndag til deg:-)))

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  5. Helt nyydelige bilder! Husvask, friske blomster og fullt kjøleskap er helt klart den beste starten på helga. Legger meg til som følger, for her var det mye fint! Fin søndag til deg, klem

    SvarSlett