torsdag 2. august 2012

SJOKOLADE


Innevær  =  bakevær :)




Etter  en titt i skapet besluttet smådamene raskt at det måtte bli sjokolademarengs, etter  Leilas oppskrift :) 
Jentene elsker de å bake, og det er jo så koselig å gjøre nettopp det med de.. 


Dette bilde får meg til tenke på filmen "Sjokolade", som er en av mine favorittfilmer med Juliette Binoche og Johnny Depp :) 





Vi har dekket koselig bord og kost oss. 



Håper været hos deg er bedre enn her, for her er det begredelig. Hva er det med denne sommeren?

Hvorfor kommer ingen høytrykk vår vei?


Jeg har startet stand-by, d.v.s.  si at jeg blir ringt fra jobben ved sykdom...håper ikke telefonen ringer med det første ;D
 Man kan jo alltids håpe eller hur?


Når det gjelder blogging blir dette et prosjekt som går i bølgedaler her i huset, håper dere holder ut med meg :)




Ha en strålende torsdag!




2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Synes bildene dine bare er så superfreshe og fine. Du får frem de små detaljene på en så delikat måte- LIKER!!
    Gleder meg til du er fullt tilbake på bloggen:)
    En godhelg klem sendes din veg!

    SvarSlett
  2. Enig med Hiltonfruen !
    Du er flink med kamera!
    Elsker bildene - og det ser godt ut!
    Deler du oppskrift?

    SvarSlett