fredag 31. august 2012

SMOOTHIE OG VASKEMUSIKK









Vasker hus, og musikken står på for fullt.
Rart hvor mye lettere det er å vaske huset med høy musikk -  et skikkelig energipåfyll.
Kjølseskapet  skal fylles, blomster skal kjøpes.
Frihelgen kan bare komme :)
 Bare en liten smoothiepause først.
Smoothie er så godt - et lite måltid i seg selv ..



Langt fra noen nyheter, men dette er et par av sviskene som får det til å rykke i vaskefoten her:

Cee Lo Green


Outkast



Gnarls Barkley


Maroon 5





Solen skinner - helgen skal nytes :-)





DA TAR VI FREDAG :-)





7 kommentarer:

  1. Fantastisk ! ! høres ut som en lignende fredag som det må bli her i gården.
    Kom akkurat på fra jobb, men før helgen trer inn så må jeg svinge vaskekosten.
    Og JAAA enig smoothie er så godt !!!
    god helg !!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk bra det høyrtes ut,det er alltid så godt når huset er vaska og ein kan kjøpe inn litt til helga,blomster og anna digg:)
    Nyt frihelga di:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Goood helg til deg!!
    Vel overstått vask (til knall musikk) og forfriskemde smoothie!!
    Nyt!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Herlig !! Beste dagen i uken rett og slett:)
    Nyt helgen med dine kjære i ditt nyvaskede fine hus!
    Takk for dine koselige meldinger hos meg, blir så glad. Føler nesten jeg kjenner deg litt, du skjønner hva jeg mener:)
    Klem fra ei med reisefeber.
    Ps. Ikke veldig glad i å fly, skal tenke på deg som gjør dette daglig når redselen tar meg:)

    SvarSlett
  5. Vaskemusikk er et must og smoothie er definitivt en fantastisk herlighet! Fortsatt god helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig kommentar :)
    Klart man må ha litt vaskemusikk :)

    SvarSlett
  7. Hei:))
    tusen takk for koselig kommentar:)
    og gøy du ville følle bloggen min !!!
    og da føller jeg selfølgelig din ::)
    herlig blogg du har :)
    ønsker deg en fin søndag :)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett