mandag 20. august 2012

VIL HA MER





Byr på bilder fra et helt fantastisk sommerhus.
Sommeren er på hell, etter et par uker med sommervær i hovedstaden, vil jeg bare har mer!!
Vi diskuterer allerede neste sommerferie, alle har sine ønsker. Det eneste som er bestemt er at reisen går til et sted med garantert sol og varme..




Kunne helt fint spist frokost her ute med denne utsikten - for en drøm!














Bildene er hentet fra Marie Claire Maison



HEI & HOPP :-) !



Jeg lever..
Har bare nytt siste del av sommeren, og ikke tatt meg tid til blogging.
Har tenkt mye på bloggen, og dere, men tiden strekker ikke alltid til.
 Får bare slå meg til ro med, at jeg er og blir en "periodeblogger "
Men nå har jeg noen dager fri forran meg og skal titte innom dere alle - gleder meg :)!


Nå er hverdagen virkelig tilbake, skolestart i dag.
 Og det var to spente jenter som gikk avgårde,  klare for 5. og 8. klasse. 
Helt utrolig at eldste begynner på ungdomsskolen. 
Tiden går så fort! 
Synes jo ikke det er lenge siden jeg selv begynte i 7. ........  kremt ;)



Nå er det snart middag, og målet for høsten er fisk!
Laks med pesto og hjemmelaget potetsalat står på dagens.



VI SEES ;) 

4 kommentarer:

  1. Hei:-)
    Så glad for at du er tilbake, liker så godt bloggen din !
    Jeg begynner også å bli en periode blogger og har lurt litt på om jeg skal blogge i hele tatt. Får se, det er jo litt moro også.
    men tar tid og føles litt meningsløst til tider.
    Uansett, så flotte bilder du viser, jeg er HELT forelska og vil flytte DIT NÅ !!
    Kjekt å ha deg tilbake - gleder meg allerede til neste innlegg!
    God mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake:)
    Nydelige bilder, og man vil selvfølgelig at sommerfølelsen,opplevelsene og minnene skal vare leeenge. Men, men. Hverdagen er raskt tilbake.
    Lykke til med skolestarten til jentene. Her i Kristiansand startet vi onsdag.

    Fin kveld til deg.

    EVA

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Velkommen tilbake og for noken fantastiske bilder du viser,så herlige og drømmende bilder,der skulle eg fjerne vært med sol og varme og herlige sandstrand:)
    Lykke til med skulestarten,tida går fort:)
    Ein flott kveld til søte deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Oioi så fantastisk!! Kunne gjerne bodd her noen uker hver sommer!

    God kveld til deg!

    SvarSlett