onsdag 19. september 2012

1. Pelikan Chair / Finn Juel  2. Pantone lamp/ Illums  3. Duftlys/ Day. 4. Pute/ Rich star cushion/Cornelias Hus.


1.Duftlys / By Malene Birger  2. Lampe Bestlite/ Illums  3. Sykkel/ Eco2.dk

1. Klokke/ Triwa 2.  Flowerpot/ Illums  3. Poster/ Wall stuff  4. Støvler /Hunter
1. Øyeskygge/ Bobbi Brown  2. Melkemugge/ Seletti  3. Hylle/ String  4. Muffinsform/ Nicholas Vage / Bolina
1. Pute/ Tine K  2. Lysestake / Kubus/ Illums 3. Kermikk/ Tine K  4. Veske/ Celine





Heisann!



I dag har ikke formen vært helt på topp.
Har ligget under pledd på sofaen i hele dag, og raidet nettet.
Og har vist drømt meg helt bort, med ting jeg ønsker meg!
Ser jo fort at dette er rimelig uoppnåelig med det første..

Du kan kalle det en drømmeønskeliste til julenissen :D
Får håpe han tar turen innom her før jul da...hi-hi..



Har som sagt ligget og prøvd å tenke meg frisk. 
Jobb i morgen klokken 0600, så kan ikke være i sånn form da. 
Legge seg tidlig og virkelig lade batteriene må til!




Takk dere for alle hyggelige spor som legges igjen hos meg, og velkommen til nye følgere!




HOLD DEG FRISK :-) !




25 kommentarer:

  1. Hei

    Stakkar deg. Håper du kommer deg raskt på beina igjen. Ikke gøy når en er så slakk og utav form...

    Masse fin inspirasjon du har funnet. Like puta til tine k!

    Ønsker deg en god kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Härlig önskelista...mycket av det kan lätt hamna på min lista också.(måste fortsätta att vara snäll då!?) Hoppas att du snart känner dig bättre igen!! Klem....maria

    SvarSlett
  3. Det var noen herlige favoritter ;-) Så mye fint!

    Håper formen din er bedre og at du er frisk og rask til jobb i morgen. Riktig, riktig god bedring til deg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Ooohhhooo, her var det mange flotte ønsker:))
    En haug av de står på min liste og, alt utenom sykkelen, hahaha!!
    Den var lekker den altså, men jeg hater og sykle:))

    Goood bedring, er så kjedelig og være syk ♥

    SvarSlett
  5. Goood bedring til deg...håper det går på frem!!
    Litt av en ønskeliste,der var det mye snadder altså!!
    Tror jeg prøver meg på en sånn liste til nissefar jeg også,hihi!!
    Sweet dreams!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Masse god bedring til søte deg,håper du er raskt på beina igjen:)
    Så fantastisk flotte ønsker,den som kunne ha kjøpt alt imorgen den dag,hihi men me får ønska oss og håper me får masse fint til jul,eg har bursdag 24 november så føler det blir så nærme jul at det hadde vært fint og hatt bursdag på ei litt anna tid så ikkje alle gavene kommer iløpet av ein mnd:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Godt å ha litt på listen til julenissen.:))

    Jeg ønsker meg en bose...en trådløs docing.:)) el da heter det vel ikke docing.:)

    ja som det smalt..:) skvatt jeg..))

    God bedring.:)

    SvarSlett
  8. Her var det mye digg!! Den Celine vesken kunne jeg godt tenkt meg!! Jeg er også syk - måtte ta en tur til legen og det ble antibiotika kur !! Så er du ikke frisk - hold deg hjemme fra jobb!!!

    SvarSlett
  9. UFF DA !KJEDELIGT NÅR FORMEN STREIKER...
    JEG HAR EN DUNDRENE HÅVEVERK SOM HAR VERT I FLERE DAGER NÅ..
    KNALL TØFFE STØVLER!
    GOD BEDRING SKJØNNE DEG !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  10. Hei,tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.Ponchoen er fra line of Oslo .Det er bare å ringe butikken hvis du ønsker det,de sender.Ha en fin dag.

    SvarSlett
  11. Hei,tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.Ponchoen er fra line of Oslo .Det er bare å ringe butikken hvis du ønsker det,de sender.Ha en fin dag.

    SvarSlett
  12. Det var jo ikke du som spurte hvor ponchoen var fra,det var noen andre.....ja ja da vet du det.Ha en fin dag og riktig god bedring.

    SvarSlett
  13. Heisann og god bedring:) Og du, den stringhylla står på mi ønskeliste også. Det ER lov.

    SvarSlett
  14. Så mye fint det var her, masse jeg ønsker meg ser jeg :))
    Kjedelig at du ikke er i form da, sender deg en god
    bedringsklem og håper du likevell får en fin helg som
    kommer... Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  15. ååå... her så jeg mye jeg har lyst på! Den sykkelen f.eks skulle gjerne fått blitt med meg hjem. Hvem vil vel ikke ut på sykkeltur med den ;)

    Ellers må jeg si at jeg syntes du har en fin blogg. Alltid koselig å komme inn og ta seg en titt. Fine bilder tar du :) Jeg er glad du datt innom bloggen min, slik at jeg "fant" deg.

    Ønsker deg en flott fredag og god helg!

    SvarSlett
  16. Veldig enkelt; jeg sier JA takk til ALT! Takk for at du deler. :o)

    Ønsker deg en strålende helg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  17. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Så mye snop du deler! ME LOVE!

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  18. Hei:) Så fin blogg du har. Gleder meg til å se mer på den:) Den ønskelista her kunne jeg fint plukket mye fra og, mye lekkert! Ønsker deg en god lørdag!

    SvarSlett
  19. Masse lekkert! Mange ting jeg kunne tenke meg på den lista.
    Håper formen din er bedre og at du har en fin helg :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  20. her var det mye FINT! ønsker meg veldig puta med gullstjerne på jeg da:)
    Håper formen er på topp igjen, kjedelig å være hanglete!
    Ha en finfin ny uke!
    klemmer fra Cathrine

    SvarSlett
  21. Hei
    Håper du er blitt bedre:)
    sv:
    Parkasen kjøpte jeg på bik-bok.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. fin liste
    god bedring til deg
    har du forresten vært innom hos meg etter trekninga av lotteriet?

    SvarSlett
  23. Håper du er frisk igjen!! Her er jeg hjemme med syk storesøster i dag, drømmer meg også bort i nettbutikker ;) Håper din tirsdag er super så langt :) Klemmer

    SvarSlett
  24. Hei på deg.
    Håper du er frisk igjen!
    Alltid lurt å være ute i god tid med ønskelisten sin... Masse fint på listen din!
    Ønsker deg en riktig fin dag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  25. veldig greit med mannebein som lager mat i helgene..))

    lurer på om jeg skal teste den skyggen i innlegget her, så fin ut..og jeg kan trenge noe nytt på den fronten..ikke fordi det er brukt opp de jeg har..det skjer jo ikke..)) men fargen har kanskje gått ut på dato..tjhii

    håper du er på beina for fult igjen..))

    SvarSlett