tirsdag 11. september 2012

9 / 11


Som hos så mange andre, har også TineK notatboken fått bli med hjem til Fam.Gab.
Den skal brukes til matoppskrifter tenkte jeg..


Danske damen kan sine saker..

Det er vel mor som skulle ha den boken, var det ikke?


Dette bildet er laget til dette innlegget, men som jeg har sagt før..det meste har det med å forsvinne opp på Andreas rom for tiden - og hun vil også gjerne ha dette til skolebruk, selvfølgelig :-)



HEI 



Dette innlegget ble laget i går, for akkurat nå befinner jeg meg i Trondheim.
Blir så som så med blogging når jeg er på jobb, derfor et forhåndskrevet innlegg... det kan bli litt lenge mellom innleggene nemlig, men plutselig er jeg tilbake :-)



Vil bare ønske alle en riktig fin uke.




VI BLOGGES !




9 kommentarer:

  1. Kos deg i Trondheim!!
    Har nok denne boken i heimen jeg og,men får ha den i fred jeg da,hihi!!
    Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Ønsker meg også denne boken og jeg tror jeg vil herme etter deg og bruke den til oppskrifter !!
    Den er så fin - alt fra Tine K er jo fint da.
    Blir spennende å se hvor lenge Tine K trenden varer.
    Ja sånn er det med meg også denne uken, skal ut på reise og fredag når jeg kommer hjem så er huset fult av besøk, så da har jeg forhåndslaget et par innlegg :-) Kos deg masse i Trondheim - håper du får tid til litt shopping !!
    klem :-)

    SvarSlett
  3. Den danske damen kan absolutt sine saker. TineK home har så mye som jeg ønsker meg... Døtre ja... sånn er det bare. Bare vent til hun blir enda litt større, så forsvinner kanskje sko og klær også. I alle fall slik med min datter Maja :))

    Fin kveld til deg i Trondheim.
    EVA

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Ja, den danske damen kan absolutt sine saker ;))
    Ønsker deg en fin kveld, og en glad høstuke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Den boken er så fin:)
    Og oppskrifter var lurt og bruke den til...
    Jeg har nemlig tenkt at den sikkert bare blir liggende i en skuff, eller revet ut ark av, som alt annet...!!
    Men jeg skal jammen meg ha den til oppskrifter, da kan den jo fint stå fremme på hyllen på kjøkkenet og, hihi:))

    Her er det og slik at ting har en tendens til og forsvinne opp på prinsesserommet - både ting og pynt:)

    Ha en fin fin jobbevakt ♥

    SvarSlett
  6. Den kommer nog till mitt hem snart också:) kram Nilla

    SvarSlett
  7. Den boken er så fin :) Tusen takk for koselig innlegg inne hos meg. Setter pris på oppmunterende ord. Jeg trodde at jeg hadde fjernet ordbekrefelsen, så takk for tipset. Den er nå borte :)

    SvarSlett
  8. Heisann!:)Kom innom bloggen din, så fin blogg du har-her likte jeg å være!Legger meg til som følger jeg.Klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
  9. Den boken er finfin! Jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt den, men kanskje det ikke er for sent :)

    Nå sitter jeg med foten høyt og ser på at mannen fullfører siste strøk på stua vår. Håper vi snart kan komme på plass - bahhh! Men da tenker jeg vi river kjøkkenet snart...

    Ønsker deg en fin kveld.
    klem

    SvarSlett