søndag 2. september 2012

AMERICAN BREAKFAST






Slapp søndag, og doven Fam. Gab betyr sen frokost, skravling, og planer for dagen legges.
Nå skal det sies at planene blir litt amputerte siden mannen i huset er litt skral med feber og vond hals.
Smådamene skal nok møte andre små søte damer :-)




Noen av oss spiser mapelsirup, noen spiser syltetøy og noen foretrekker bare smør på pannekakene.
Pannekakefrokost er noe jentene elsker å ha på søndag, og det er også de som lager de.
 En av fordelene med å ha fått større unger er at de kan hjelpe til med slike ting :-)




Lillemor bare MÅ lage hjertepannekake ;)





Hei alle!


Er bare innom for å ønske dere en fin - fin søndag :-) !
Her skinner solen, og jeg skal bruke dagen til en lang tur i solen sammen med Brunosten ( Bruno;) )

Og så må jeg ordne huset klart til ny uke, og pakke for å dra på jobb i morgen. 
Borte til torsdag denne gangen, så ikke mye blogging fra denne kanten i uken som kommer...
En natt i Kristiansand, en i Trondheim og en i Tromsø står på timeplanen, det blir koselig.

Hvis noen har tips til butikker, cafeér etc .. så setter jeg pris på det ...



Hei og velkommen til nye følgere også, håper dere liker dere her hos Fam.Gab :-)





GOD SØNDAG!




17 kommentarer:

  1. Herlig søndagsfrokost da...hadde passet godt her i dag den altså,vi e passe sliten etter dobbel 40 års dag i går...
    God(e) tur(er)til deg,tips i Trondheim er Grafitti Bar og Grill på Solsiden...deilig mat og goood kaffi!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Pannekaker, amerikanske er min favoritt! Såå godt!

    I Kristiansand må du besøke Hansen&co i markens gate, det er min favoritt butikk. Hvis ikke så har mother India fab mat.

    I Trondheim er Riviera Maison og Fairy Tale cupcakes ett must!

    Happy søndag til deg,
    her blir det taco, armkrok og strikking :)

    -Maia

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig blogg du har :)
    Kom over bloggen din her via en
    annen blogg og tenkte jeg skulle
    legge igjen et lite spor...
    La meg også til som følger slik
    at jeg kan titte innom deg igjen
    Herlig søndagsfrokost ღ og fine
    bilder her hos deg... Ha en fin
    søndag videre, klem fra Mette
    - som nå skal ta seg en lengre
    titt nedover og bakover her hos
    deg :)

    SvarSlett
  4. Ååå så herlig frukost og så kjekkt å kose seg ein søndags morgen,har jo alltid litt bedre tid då og det er veldig godt:)
    Så mange plasser du skulle,håper du finner noken fine butikker,eg har nok ingen tips men det ser eg dei andre har:)
    Forsatt strålandes søndag til deg og tusen takk for dine flotte kommentarer hos meg,du er super:)))

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Det må være noe av det beste med søndager at en har god tid til å lage frokost til å kose seg med.
    Deres frokost ser bare nydelig ut.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Nam, dette så snadder ut

    Nyt kvelden

    Klen

    SvarSlett
  7. Åh, dette så helt herlig ut! Nam!

    Ha en fin uke og kos deg på tur rundt i Norges land :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Mmmm. Dei pannekakene såg gode ut=) Takk for koselig kommentar inne hos meg=)
    Fin blogg!!! Ønsker deg ei flott veke

    Lene

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar inne hos meg, da fant jo jeg veien til deg også :)

    Så ut som en super(søt) start på dagen dette :)

    God ny uke!
    Klem Audhild

    SvarSlett
  10. god jobbuke ! høres travelt ut.
    Kjenner dessverre ingen butikker i disse byeen, men jeg her helt sikkert på at du finner noen :-)
    Knallfine bilder av pannekaker !! fikk vann i munnen jeg nå,,,,
    klem

    SvarSlett
  11. For en herlig frokost - jeg kommer gjerne på søndagsfrokost hos deg, hihi :)
    Jeg bor jo i Trondheim og det er mange flotte butikker her. Riviere Maison er jo nevnt, men Cornelias Hus og Emma House er også verdt et besøk.

    Klemklem

    SvarSlett
  12. Herlig frokost, og herlige bilder:)

    SvarSlett
  13. Deilige lapper, de så veldig gode ut;)

    SvarSlett
  14. Hei *smile*
    Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  15. Det så farlig godt ut!! Super koselig du tok turen innom meg og la deg til.
    Det stemmer veldig godt, firkantet rumpe= topp trent. Ha en flott søndag

    SvarSlett