mandag 10. september 2012

DET VAR EN GANG




Lampe fra Kartell, knagg fra R&C Eames.. + en overfylt rotete skohylle

En liten titt innom gangen..


Andrea sitter i trappen, og vi ler godt av hvor lange bena hennes ser ut på bildet ;D
Tatt med "aifonen", litt uklare bilder, men det får gå...

Manokopp funker fint som potteskjuler, på en av mange kunstige(!) planter fra Bolina. 
Elghodet er fra Kremmerhuset..




Takker for anbefalingene angående kafeer, og butikker et par innlegg lenger ned her.. 
P.g.a dårlig vær ble det så som så med traskingen...men var innom Cornelias hus og Rivera Maison i Trondheim, og m.a.s i Tromsø. 

Kjøpte et par små ting på Cornelias hus, som jeg er innom hver gang jeg er i "bartebyen".
En gammel venninne/tidligere kollega jobber der, og jeg simpelthen elsker den butikken og jeg elsker Trondheim!

Når det gjelder R Maison, så er det desverre en uinteressant butikk for meg, kan bare ikke like den stilen..
UFF, nå tråkker jeg sikkert mange på tærne :O SORRY!


 Nå er det snart klart for litt tv-time her..  71´ Nord og den nye krimmen på tv 2.
(kanskje et liiite glass rødvin)
Men først pakke, jobb igjen i morgen.
I morgen skal dagen nok en gang tilbringes i Trondheim, ferdig tidlig også -
så da blir det garantert  ny tur til Cornelias hus, hi-hi!






"Æ  ELSKE TRONDHEIM" :)







4 kommentarer:

  1. Digger denne jobben din altså... hmmm... hadde vært noe for meg det, hihi:))
    Enig med du, RM appelerer ikke til meg heller, blir for glam for meg - not my style... men det er jammen godt vi ikke alle er like, DET hadde vært kjedelig det:))

    Skjønn jente du har, med modell-lange ben ja, hihi:)

    Ha en fin jobbdag i morgen:)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Tenkte på det igår siden du nevner at den butikken ikkje er noko for deg,eg er ikkje heilt sikker på kva de selger heller eg,hihi at me er alle forskjellige og liker ulike ting og det er jo det som gjer det gøy og inspirerende å titte innom dei ulike heimane,plukke litt ut av det ein liker og sette sammen:)
    Hihi blei mange delte meninger om ørnen,eg er jo ikkje heilt sikker på kva eg meiner sjølv heller,så ho får stå litt til:)

    Fine jente du har:)
    Ønsker deg ein super fin dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min :)

    Lekker blogg du har, med delikate bilder.
    Legger meg til som følger jeg :)

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ramlet inn på bloggen min :) Nå skal jeg ta en runde på din :)

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett