tirsdag 18. september 2012

DUSK MED PELS




Gjør oss klar til vinter og kulde :)

  
Fikk beskjed om at "mamma, vi MÅ ha lue med pelsdusk på"
 " jeg MÅ ha...." hørt den før? ;D


og de er jo vanligvis langt fra billige. Drøyt 1000,- de jeg har sett på.
Galskap!


Men i går kom jeg over disse fine fra Tif & Tiffy, til omtrent en tredjedel av prisen.
To fornøyde smådamer, som kan byttelåne luer. 
Kan kalles to luer i en smekk det ?
Litt tørr den der...får skylde på faren min som kommer med slike morsomheter stadigvekk ;D





Heisann!




I dag er det Brunosten som står i sentrum. 
Han skal nemlig få ordnet høstsveisen ;)
Gjett om det er bra, at han enda ikke er klar over hva dagen skal bringe.
Han haater å gå til frisør.
Aberet med å være røytefri hund er at man må til "frisserdama ;) " 



Når vi nærmer oss trappen til "Sniff Snaff Snute" som salongen så fint heter, er det en slukkøret Brunost på fire stive strake labber, som blir dratt inn.


Og gjett om han er glad, når jeg henter han. 
Etter at han i to timer har sett livet i revy. 
I skjemsel av å bli ribbet for store fluffy krøller.
Kombinsajonen å være tøffeste gutten i gata, samtidig som man ser ut som et lite kopplam i fløyel, er sikkert ikke den letteste.


"Men det vokser da ut igjen.."
Det sa mamma også, da hun fikk frisørdama til å klippe bolleklipp på meg, en gang på det glade 80-tallet.
Jeg så også livet i revy....






: - )







12 kommentarer:

  1. Fina mössor! Köpte några liknande förra året på h&m faktist:) måste kika in på detta märke, det var nytt för mig. Bra att hitta lite billigare, de tappar lätt bort en mössa:) ha en fin tisdag! Kram Nilla

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har en lei uvane med å klare å slette kommentarer med I-phonen når jeg leser kommentarer, det er ikke meningen altså!!
      Jeg er selvfølgelig glad for alle kommentarer!!! ;D

      Slett
  3. Stilige luer da...(men 1000 kr var dyrt ja...)bra du fant noen rimeligere!!
    Her går det jo i fotball-luer og vi kjøper vel 20 stk i løpet av en vinter,"vetsje kor an e","har glømt an","finner an ikkje"...tror kanskje jenter er litt flinkere til å passe på klærene sine?!
    Hihi stakkars brunosten...men blir nok sååå fin at!! :-)
    Grådig lyst på ny hund igjen altså...
    Nydelig dag til deg sunshine!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. HEI SKJØNNE DEG !
    OY DETT VAR STIV PRIS !
    BRA DU FANT NOEN TIL EN MER FORNUFTIG PRIS!
    TØFFE HUER:)
    TAKK FOR OMTANKEN INNE HOS MEG !
    ØNSKER DEG EN FIN DAG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  5. De var faktiske nydelige!
    Har ikke sett merke før, så må inn å google

    =)

    SvarSlett
  6. Tenker jentene dine blir fine jeg. De luene er så søte. Og lykke til med "Brunosten" hos frisøren i dag :)
    Tenker han blir glad....etterpå;)

    EVA

    SvarSlett
  7. Kule luer!!
    Og få de til en snill pris er veldig kjekt altså:))
    Hvor er de kjøpt?

    Så herlig med frisør til voffsen, det skulle vår ha vært nå og, han er så langhåret for tiden atte...:))
    Han liker det ikke han heller, hehe:))

    Ha en fin fin tirsdag!

    SvarSlett
  8. Det er klart jentene må ha luer med dusk :) Disse var jo kjempelekre!

    Fin tirsdagskveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Herlige luer, frøkna her ønsker seg også lue med pelsdusk.
    Så håper jeg er heldig og går på noen i grei prisklasse en dag også.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. Er det pelsdusker som er "in" nå da?? =) Det var fine luer. Stakkars liille Brunost da, hihi.

    SvarSlett
  11. Lekre luer, skjønne med disse pelsduskene!:)Tenker at de to små frøkenene ble fornøyde!:)Klem fra Else britt:)

    SvarSlett