lørdag 15. september 2012

ET LITE SNAPSHOT



Har hamstret lys i mengder og er klar for høsten :-)




HEI! 



Elsker stille lørdager.
Stå opp tidlig før resten av familien, pusle rundt i huset med en stor kopp kaffe.
 Ha en liten stille stund alene, bare Brunosten fotfølger meg, før huset sakte våkner til liv. 
Lang frokost, med egg, ferskt brød og masse god kaffe, alle har god tid. 
Trenger ikke mase på ungene.
 Helg er jammen godt for oss alle.



Et lite snapshot fra stuebordet. 
Friske blomster, lys, god mat og familie er det som skal til for gjøre helgen komplett.
Enig?




Takk for alle fine kommentarer dere, jeg blir hoppende glad :D





GOD HELG !





20 kommentarer:

  1. Å SÅ HERLIG START PÅ EN FIN DAG :))
    NYDELIGT BILDE:)
    SUPER LØRDAG TIL DERE !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Heisann!:)Ja, slike morgenstunder er gull verdt..jeg tror vi trenger slike pusterom!:)Så nydelig det ble på bordet ditt! Så må du gi en godklapp til brunosten fra meg..jeg synes pudler er så nydelige..og intelligente også!:)Lagotto og puddel er jo litt likt, synes det er herlig med disse firbeinte, for de har så lett for å lære oss menneskene å vise godhet og masse kjærlighet!:)Klemmer fra Else Britt:):)

    SvarSlett
  3. Beate som finnes - god tid lang frukost og ro i heimen :-) nyt det - ny uke står snart for tur !!

    SvarSlett
  4. Herlige helgen!!
    Deilig med laaange morgener,helt enig med du!! :-)
    Nyt lørdagskvelden og kos deg med levende lys og det som hører med,klm ingrid l

    SvarSlett
  5. Hei søte deg:)
    Ein herlig start på dagen å ta det heilt med ro,ser at klokka blir fort langt på dag før me kommer oss ut i helgene men er jo godt og,men hadde sola skint så hadde eg ikkje hatt så roen på meg,då skjer ting litt kjappere,hihi:)
    Du er bare så god du,gir så flotte kommentarer og det er alltid kjekkt å titte innom bloggen din å lese og bli inspirert:)
    Ein fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hittade hit till din blogg idag....detta ser lovande ut!! Kul läsa en "Oslo-blogg" efter att själv har bott där förut i 11 år. En blogg som verkar ha liknande smak som mig dessutom. Här ska jag titta in ofta & inspireras!! Länkar på min blogg om det är ok!? Krams...........m

    SvarSlett
  7. Happy lørdagskvled ♥
    Her har det vært biff og godt i glasset, nå er det fotball på TV, så da sitter jeg og koser meg med blogger og godis:))

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelig kommentar og ditto! Flott blogg du har, følger deg videre jeg..

    Ser ut som om dere har hatt en fin start på dagen. Jeg var også oppe før resten av familien, men det var for å rekke et loppemarked som åpnet til 09. Men fikk en felles frokost da jeg kom hjem.

    Ha en fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde og TineK lys er bare en favoritt.
    Helgen er deilig uten stress, måtte den bare vare liiit lenger;-)

    Klem

    Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg!

    SvarSlett
  10. Ingenting er som helgedagene :)
    Det er herlig å kunne ha noen å spise frokost med, ha god tid og bare kose seg!

    Håper du får en fortsatt fin helg :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Herlig bilde! Elsker slike morninger selv, bare slappe av og nyyyte!

    Takk for koselige ord inne hos meg - prøver å ta hensyn til kroppen, men nå føler jeg at jeg mååå bli ferdig.. hehe

    Ha en fin natt,
    Klemmer fra Jatte!!:)

    SvarSlett
  12. For en herlig blogg du har, nå har jeg lest meg gjennom litt her :) hihi.
    La meg som følger også!

    Håper du har ei fin helg, høres sånn ut. Jeg koser meg iallefall, deilig med tente lys og tvkos, og rompa i sofaen:)

    Klem Natalie

    SvarSlett
  13. Det hørtes ut som en herlig start på dagen ;-) Helgemorgenene er til for å nyyytes ;-)

    Flott stemningsbilde du har tatt.

    Ja, i kveld blir det stearinlys, fyr på peisen, varm kakao, pledd og en god bok (men...først skal jeg en liiiiten tur på loppis ;-)

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  14. Tusen takk for superkoselig kommentar! Så gøy å få besøk av neon nye.
    Her inne hos deg likte jeg meg du! Fine lys ;) Jeg elsker TineK <3

    Har vært flink siste uka meg å tenne lys på kvelden. Og ikke
    minst holdt meg litt unna tv´n. Det er så koselig med slike høstkvelder.
    Husker jeg skrev et dikt om det allerede på barneskolen, må ha
    vært i 3 klasse, at jeg elsker regnvær for da fikk vi lov å leke inne med
    glansbilder og tegning. Haha, der har du meg!!

    Fin Søndag! Nå må jeg ut og jobbe videre i hagen, klippet ned en hel hekk i går.. phu :)

    SvarSlett
  15. Slike morgener er de aller beste!

    Fin søndag til deg. :o)

    AW

    SvarSlett
  16. Hei skjønne deg, Så koselig morgen...
    Herlig med te ja.. Og jeg fikk skikkelig lyst på brunsot nå.. hehe, det er så lenge siden jeg har spist det.

    Og så koselig du tittet innom til meg idag. Jeg har kjøpt Bringebærhonningen på en alternativ messe i Griegghallen. Jeg aner ikke hva firmaet heter.. Men kan sjekke til neste messe som er om en mnd ca. De solgte så masse gode forskjellige honninger... nam nam,... Kjempegod i Pukka Te..

    Kos deg på denne søndagskveld, og ha en fin ny høst-uke min venn,

    Klem Margareth

    SvarSlett
  17. Det høres ut som en deilig morgen! Gleder meg til mine barn begynner og sove litt lengre. Så det faktisk er mulig og stå opp før de, hihi.
    Kjempeflott bilde :)

    Håper resten av helgen din har vært fin *klem*

    SvarSlett
  18. Jeg jobber så mange lørdager og når jeg endelig har fri oppleves det som MAGISK..... Og førstkommende lørdag er en slik...gleder meg allerede. Mine barn er voksne og flyttet ut, så stille er det uansett.

    SvarSlett