torsdag 13. september 2012

GOD DAG, DU FINE LESER







Her er det fine kjøkkenhåndkleet fra By Nord jeg kjøpte hos Cornelias hus i Trondheim.
 Jeg har ikke helt hivd meg på den svart/hvite bølgen, men noen ting sniker seg jo inn her og der. 





HEISANN!


Er snart klar for å dra på jobb, men en rolig start på dagen først. 
Har eldstemor hjemme med feber og forkjølelse. Nå har virkelig den tiden kommet igjen..
Håper det går fort over. 
Meeen hun er ikke sykere enn at hvert ord, som er skrevet på Facebook siste døgnet, leses nøye ;D
Har laget stor kopp med te til henne, og hun koser seg i sofaen under et stort pledd.

Måtte det bli lite snørr og feber denne vinteren.
Etter at tre av oss fikk mykoplasmalungebetennelse og jeg lå én uke på Ullevål med intarvenøst i vinter som var.. etterfulgt av sykmelding et halv år p.g.a denne hersens lungebetennelsen må jeg si at jeg krysser det som krysses kan for at vi holder oss friske!

Sorry, dette ble jo nesten litt klagete...det var da ikke meningen - her skinner solen :D hi-hi!


Nå er det en liten tur ut med "Brunosten" før jeg må hive på meg "bunaden" og suse til jobben :)
"Sjuklingen" er snart 13 og klarer seg fint uten meg en liten stund, før far kommer hjem fra jobben :)





KLEM!



10 kommentarer:

  1. FIne bilder! Likte veldig godt kjøkkenhåndkleet!
    Stakker frøkena di. Håper hun kommer raskt tilbake til god form, og at dere slipper unna med dette denne høsten og vinteren...

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. GOD BEDRING TIL JENTA DI !
    HAR ATT EN RUNDE HER OGSÅ...
    ØNSKER DERE EN FIN DAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  3. Kjedelig med denne sjuka.. Håper frøkena di blir fort frisk!
    Facebook er man vell alltids frisk nok til å sjekke... ;)

    Herlig bilder! Klem :)

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg:)
    Masse god bedring til jenta di,aldri kjekkt å være sjuk og håper det går fort over:)
    Så nydelig det kjøkkenhandkle var,eg har litt i svart og kvitt men har heller ikkje eg satsa alt på den trenden:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. God bedring i heimen og god tur på jobb! Jobber du som flyvertinne? Mener du skrev det en gang:) Klem Julie

    SvarSlett
  6. Flott det håndkleet altså!!
    Her er det heller ikke kun sort/hvitt nei, jeg liker det veldig godt som base, men det er farger og:))
    På sommeren er det blått og rosa, litt pasteller, nå på høsten er det brunt og natur, og til jul er det endel rødt, liker det jeg:))

    Usj, så kjedelig og være syk - men det er kjekt når de har blitt så store at man ikke må være hjemme sammen med de hele dagen, er litt lettere når de klarer seg litt alene:)

    Ha en god vakt i bunaden:)
    Og god bedring til sjuklingen!!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Fin blogg, har lagt meg til som følger! God bedring i heimen :)

    SvarSlett
  8. Fineste kjøkkenhådkleet da...liker veldig godt sort\hvitt,men blir ikke bare det her heller...
    God bedring til småtuppen...får håpe dere holder dere friske fremover!!
    Herlig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  9. hei, og takk for koseleg kommentar! :)
    flotte bilder du tar! fekk veldig lyst på amerikansk frukost no ;)

    SvarSlett
  10. Igjen fine bilder - digger håndkle fra by nord! Nå er det helg!! Have a good one !!

    SvarSlett