lørdag 8. september 2012

KOSEKVELD




 Ny vannkaraffel i hus. Fra fine House Doctor, er den ikke kul? 
Kjøpte den på Cornelias hus i Trondheim.
Reiser som mange vet mye i jobben, og forrige uke var jeg bl.a i Trondheim.
En tidligere kollega/ venninne jobber der, og jeg rett og slett elsker den butikken.
Så mye fint interiør og fine klær.
 

Siste rest av hagens lavendel er plukket inn.


I kveld har vi kost oss med biff, hjemmelaget potetmos, bifftomat med krydder og parmesan, aspargis og kryddersmør for meg.
Hjemmelaget bernaisesaus for resten av gjengen. Litt rødt i glasset og måltidet ble fantastisk.
Biff er en sjeldenhet her i huset, men smådamene elsker det, så da må vi jo ha det innimellom :-)



Nei, dette er ingen matblogg, men av en eller annen grunn har alle innleggene i det siste, innholdt mat..
Skjerpings ;D
Her er det dans på tv, smågodt og bena i sofaen.
Uvanlig rolig, for Julia er på overnatting hos bestisen sin.
Og da er skravlingen halvert ;D



Er ikke buketten med lavendel fyldig? he-he..

Endelig et innlegg fra meg.
Tusen takk for alle kommentarene på forrige innlegg, jeg blir så glad! :D
Og sist men ikke minst velkommen til nye følgere, håper dere trives når dere er innom hos Fam. Gab..




Fortsatt fin lørdag til DEG!



17 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Så fine bilder fra deg i kveld, middagen så helt supergod ut!!
    Kjente nesten den herlige lavendelduften igjennom bildene!
    Minte meg på at jeg også bør ta inn min lavendel, kjekt å tørke å ha litt sommerduft utover høsten :)

    God kveld videre!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Den karaffel fra house Of doctor var kjempekul - sånn vil jeg også ha !!!
    Biffen og maten så fortreffelig ut - tenker det smakte :-) nyt resten av helgen !

    SvarSlett
  3. God søndagsmorgen:) Hyggelige stemningsbilder - biff må man ha innimellom - amerikanske pannekaker også;)

    God søndag og ny uke:)

    SvarSlett
  4. Heihei:)
    Dette så veldig godt ut!!
    Elsker biff, men vi har det ikke så ofte vi heller desverre...
    Og for en fantastisk KUL flaske, slik skulle'n hatt ja:))

    Ha en fin fin søndag, her er det beina på bordet og slappe-av-dag på hele gjengen:)

    SvarSlett
  5. Dette så deilig ut! Jeg elsker biff med tilbehør! :-)
    Takk for hilsen inne hos meg! Så koselig! :-)

    Cornelias hus er jeg innom ofte. MYYYYE fint der!

    En herlig søndag til deg!
    Vi blogges min venn! :-)

    SvarSlett
  6. Herlig lørdag da... både mat,drikke,vannflaske og blomster så smashing ut!!
    Gøy å ta bilder av mat!! :-)
    Fiiin søndag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Må jo sei at eg stortrivest å kikke innom din herlige blogg og eg har ikkje tenkt over at du har snakt masse om mat i det siste,hihi synest du skriver så bra og tar så mange fine bilder og kommentarene du gir er så fine,du er god du:))
    Så herlig lørdag du hadde,biff er veldig godt men eg er ikkje så god på sånt så igår blei det den heimalaga pizza en til Grandiosa,god den og,hihi:)
    Ein nydelig søndag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  8. HEI PÅ DEG DU SKJØNNE :)
    Å DETTE SÅG VELDIG GODT UT !
    TAKK FOR KOSELIG HILSEN !
    ØNSKER DEG EN FINE DAG :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  9. Ble skikkelig sulten av å lese dette innlegget. Den tomaten så bare nydelig ut (slurp) Ønsker deg en deilig sisterest av helg

    SvarSlett
  10. Hehe, jeg kjenner meg igjen! Bloggen er tidvis preget av mange mat- og teinnlegg, men det fine med å blogge er jo at man selv bestemmer hva man skal blogge om :) Personlig elsker jeg hverdagslige blogger med både mat, interiør og små gleder. Derfor har nok min blogg blitt mer en hverdagsblogg, nettopp for jeg liker å lese slike selv.

    Det er veldig fint med matinnlegg, man blir inspirert av hverandre til å mixe litt forskjellig tilbehør til maten. Det så utrolig godt ut med potetmos til biffen, namnam:D

    Skoene som stod i gangen på mitt forrige innlegg er faktisk fra New Yorker. Jeg kjøpte dem på Sverigeturen vår i sommer. Mulig de har nettbutikk?

    Fin søndag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    ...nå ble jeg faktisk skikkelig sulten ;)) Helt topp med litt mat innlegg, tar imot all inspirasjon på den fronten med stor takk ;))
    Ønsker deg en riktig fin søndagskveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Vannkaraffelen var fab! Og den biffen - elsk!

    Finfin søndagskveld til deg. Her er det benet høyt, litt blogging før mannen og jeg skal sette oss ned med en film.

    Happy ukesstart
    -klem

    SvarSlett
  13. Herlig, vi hadde biff i dag, sjelden kost her i huset også;) Fin karaffel, kjempefin:)

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  14. Lekker vannkaraffel!
    Nydelige bilder.
    Vi hadde ikke biff i går, og det hører mer til sjeldenhetene å ikke ha det på lørdagen hos oss. Vi er nok alt for glade i det.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  15. Lekre bilder!! Vi spiser ofte biff vi, har funnet ut at entrecote er så billig på Rema :) T.o.m seksåringen som inntil et år siden var "vegetarianer" har begynt å elske biff :) Jeg sliter alltid med lavt jernnivå og da skal visst biff være bra. Ha en finfin mandag! Klemmer

    SvarSlett
  16. Älskar den karaffen! Så gott och fint du har det! Ligger som följare här med i din fina blogg! kram Nilla

    SvarSlett
  17. Nam nam, dette så godt ut! Ble sulten, selvom jeg har spist middag.
    Kjempefin karaffel!
    Cornelias hus har såå mye fint. Har ikke vært der, men handlet en del fra nettbutikken deres.

    Ha en fin kveld *klem*

    SvarSlett