onsdag 12. september 2012

LILLELØRDAG



Er innom hjemme, før jeg imorgen antagelig blir borte en natt igjen.. når man er så mye borte hjemmefra som jeg i perioder er , er det ikke fritt for at det drypper litt ekstra på smådamene.
I dag var det Iphonedeksel som kom dem i hende.







Passe fresh farge, og litt "blingete" - perfekt til damete smådamer :-)




Heisann!


Kom hjem i stad, etter å ha vært en natt i Trondheim.

I går sluttet jeg tidlig og kunne bruke mye av dagen i den koselige "bartebyen" 
( så forøvrig ikke en eneste bart ;)  )
Spiste lunsj med en kollega på Fairytale Cupcake - for et koselig sted det er.. det bugner av cupcakes som nesten grenser til små kunstverk, nydelig!
Er du i byen, så ta lunchen/ kaffepausen nettopp der!

Cornelias hus fikk nok et besøk, denne gangen ble det ikke mye shopping. Kan jo ikke shoppe vilt hele tiden heller ;))
Et kjøkkenhåndkle fra "By Nord" fikk dog følge med hjem..
Ble også tid til et kinobesøk, så filmen "Lawless",  en bra film, bare litt mye vold etter min smak.. er mer på det romantiske plan.




Nå er det knekkebrød og te til kvelds + en liten bloggerunde. 
Gleder meg til å titte inn hos alle dere flotte bloggere!





FIN KVELD ØNSKES DEG!






11 kommentarer:

  1. Fint fodral! Ha en mysig lilllördagskväll! Kram Nilla

    SvarSlett
  2. Wow! Ja, det falt nok i smak ja!!

    Nyt kvelden

    Klem

    SvarSlett
  3. Nyt lillelørdagen!!
    Heldige småtupper da,tenker de er fornøyde!! :-)
    Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Herlig presang å få:) Nyt kveldsmaten og tida hjemme:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. SÅ HELDIGE !
    HVEM ØSKER SEG IKKJE DET:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Nett så vidt eg klarer å slappe av her i kveld for synest det er blitt så mange store edderkopper alle veier,fant to før eg tok kvelden så då klarer ikkje eg å sove,huff tragisk:((eg er sikkert litt overhysterisk...
    Skjønne iPhone deksel,kjekt å komme heim med litt småting til dei;)De blir nok fornøyde:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hehe, så du slettet kommentaren min ja:))
    Det går fint, bærer ingen nag for det altså, hihi:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bra, for det var så absolutt ikke meningen :D !!
      Fin kveld til deg også....eller natt er det vel snart nå :)

      Slett
  8. Fairy Tale Cupcake er mitt favosted i Trondheim - såå elsk!

    Digger dekslet til din iphone - love!

    Fin kveld til deg!
    Her sitter vi og nyter nymalt stue *smiler*
    klemklem

    SvarSlett
  9. Heihei!
    Kjempestilig deksel!Herlig farge på det!
    Cornelias hus og Fairytale Cupcake er to steder jeg har kjempelyst å få besøkt engang!Sikkert et must når man er i Trondheim!
    Ja, det var søtsakerne det gikk hardest utover på pikniken vår :)Var vist populært med piknik, de ville ha frokost-piknink i dag, men litt stramt tidsskjema til at det gikk i orden!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  10. Digger dekselet !! Du tar såå fine bilder !!!

    SvarSlett