lørdag 29. september 2012

REDD




Hei


Det er så mange innom bloggen hver dag, så jeg føler jeg må fortelle hvorfor det ikke kommer innlegg fra meg for tiden.
Min inderlig kjære mamma, har blitt syk, og vi vet ikke hvor dette bærer hen.
Jeg er ikke i blogghumør om dagen.
Er innom og følger med dere, men kommenterer ikke så mye.
Jeg håper jeg snart får lyst til å blogge igjen.. kanskje kan det bli litt terapi i bloggingen etterhvert.


Jeg ønsker dere fine dager.
Ta godt vare på dine nærmeste, husk å si at du er glad i de.
Livet er skjørt.





Klem 




16 kommentarer:

  1. Tenker på deg!:)Klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Så trist å høyre,håper det går rette veienfor mammaen din.
    Tenker på deg!
    God og varm klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Sänder dig säckvis med styrkekramar!!!! Krams m

    SvarSlett
  4. Uff, så trist! Varme tanker til dere! Håper det går bra!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så trist! Tenker på dere!
    Sender masse gode tanker og håper på det beste!

    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Huff og huff...
    De aller beste ønsker for deg,dine og mammaen din...
    Mange gode tanker herifra...
    klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Så trist å høre. Gode tanker og ønsker sendes deg og din mamma.

    SvarSlett
  8. Å SÅ TRIST !
    SENDER DERE MASSE GODE TANKER OG ØNSKER DERE DET BESTE!!!
    JEG KRYSSER FINGRENE FOR DIN MAMMA<3
    KLEM ELI

    SvarSlett
  9. Så trist å høre! Mange gode tanker til din mamma og deg! Håper på det beste! Klem, Hilde

    SvarSlett
  10. Så trist. Du vet hva som er viktig, så bloggen kommer når du har tid og lyst og om du trenger avkobling. Jeg håper det går bra med deg og din mamma. Stor klem.

    SvarSlett
  11. Så trist å høre, håper det går bra med mammaen din.

    Klem

    SvarSlett
  12. Huff, så trist og høre...
    Sender mange gode tanker og klemmer din vei ♥
    Håper det går bra med mamma'n din.

    Klem ♥

    SvarSlett
  13. Gode tanker til deg og dere i en vanskelig tid.

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  14. Sender gode og varme tanker din vei <3 Håper på det beste. Klem

    SvarSlett
  15. Så trist, dette var leit og lese :( Krysser fingrene for at ting går bra.

    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  16. Oi, dette innlegget har jeg ikke fått med meg. Så vondt for dere. Håper det går bedre. Er veldig glad for at du var innom bloggen min i dag kjære deg:)

    SvarSlett