fredag 14. september 2012

TETID








Det er fredag!
Jeg har nettopp inntatt en liten lunch for meg selv, før jeg suser avgårde på jobb.
Begynner ikke før 11.30 i dag.
Er hjemme igjen ved 21.00 tiden, så da er det fortsatt heldigvis litt tid igjen til fredagkos :)




Te, blings, "God morgen Norge" i bakgrunn, og et av favorittmagsinene. 
En fin start på dagen.




Pukka-te, er ingen favoritt på smak for min del, men jeg innbiller meg at de er litt sunne ;D



Favorittkoppene "Mano", kommer fra Kähler.


"Relax", jeppsi! fra ni-tiden blir det bena høyt og gullrekka på tv ;)




Hei!


Da skal jeg snart svingen meg avgårde, men før det må det tas en liten telefon
til  mannen i huset som snart skal handle og fylle kjøleskapet med godsaker :-)

Spørsmålet er hva skal han lage? 

I helgene er det han som lager mat, lykke for meg!
Før innbilte jeg meg at jeg elsket matlaging, men det gjør jeg altså ikke. 
Fantastisk at Lars, i takt med min nedgang på kokkeleringen har økt både lysten til å lage mat og sine ferdigheter. 
Jeg holder meg til salatlaging og dekking av bord :D


Har DU noen gode forslag til fredagskos...hva skal du kose deg med i kveld?

Vi har to merkelige unger, ingen av de liker taco.
 (og den ene liker heller ikke pizza) 
Så ingen fredagstaco eller fredagspizza her i huset altså. 
Haha, jeg og Lars lager taco når ungene borte på besøk, vittig ;D

De er ikke spesielt kresne, men taco det er ingen favoritt altså..




Avslutter med å ønske deg en riktig god helg, så blogges vi kanskje i morgen :-)



GOD HELG!




8 kommentarer:

  1. Hei fra Humlehagen!:)Så koselig morgen du har hatt, og en utrolig deilig start på dagen!:)Her øse pøser det ned, så jeg har brukt foremiddagen innendørs til frisering av hund..koselig det også!Klemmer og gode ønsker til deg om ei fin helg!:)Hilsen Else Britt.:)

    SvarSlett
  2. Hva med fajitas? Med god hjemmelaget guacamole - godt marinert kyllingkjøtt, ost og grønnsaks tilbehør ? Det er en litt sånn fredagskos rett :-) dere kommer nok på noe!
    Her tror jeg det blir lasagne i kveld :-) god jobb og god helg !

    SvarSlett
  3. Så fina bilder på ditt fredagsmys! Förslag på kvällsmat kanske kan vara en god pasta, mina barn älskar det, eller lasagne kanske? Ha en fortsatt fin fredag! Kram Nilla

    SvarSlett
  4. FOR en start på dagen! Virket bare deilig!
    Trefjøla er til å dåne av!
    Du har MASSE tid igjen av fredagen selv om du er hjemme rundt 21.

    Kos deg masse

    SvarSlett
  5. HERLIGE BILDER AV EN HRLIG DTUND!
    HER GÅR DET I KYLLINGFILE NESTEN VÆR HELG...TI HI BLIR IKKJE LEI AV DET LIKSOM:)
    ØNSKER DERE EN FIN HELG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Hei søte deg:)
    Det har visst blitt sån entenn taco eller pizza på fredagskvelden,vi er sikkert litt rare men me har kun chips og litt sånt knas på kvelden,synest det er nok at eg har laga middag om me ikkje skal ha enda meir på kvelden av middagsmat,hihi huff me skille oss nok ut me:)
    Så nydelige bilder:)
    Ha ei kjempefine helg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Deilig start på dagen! Høst er skikkelig te-tid for meg, drikker masse.

    Håper dere fant noe godt til middag :)

    Ønsker deg en flott lørdag! Klemklem

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelige kommentarer inne hos meg :)
    Så flott blogg du har - og ikke minst fine bilder du tar!
    Legger den til i bloggrollen min jeg gitt - for her vil jeg gjerne titte innom igjen! :)

    Ha en strålende helg!

    Hilsen Bitteliten

    SvarSlett